Webdesigner søges...

Tags:    programmering

Hej Alle!

En ydmyg iværksætter søger hjælp. Jeg har startet virksomhed og søger nu hjælp til at få lavet en enkelt præsentations-hjemmeside.

Som designer står det dig frit for hvad du vil lave, men det skal indeholde plads til information om virksomheden - den klarer jeg selv ;-) og derudover kontaktinformationer, evt. en mailform.

Sitet må gerne være "levende" - hvad hedder det i jeres sprog?, være friskt og ligne en million.

Jeg er nystartet, så likviditet er ikke lige det jeg har mest af - måske man kunne lave en aftale om at designer kan have et diskret link i bunden eller i siden af sitet...

Er jeg på dybt vand?

Hej Søren!

Nej du er slet ikke på dybt vand, og tillykke med din nye virksomhed.

Det du tænker på er en hjemmeside, der både rent, indbydende og professionelt. Måske med muligheder for at du selv kan opdatere med nyheder, billeder m.m. for at gøre den mere end "levende". :)

Vi er selv et nystartet firma, så vi er derfor meget forhandlingsvenlige omkring lønninger for en hjemmeside, der bare virker og samtidig ser godt ud.

Jeg synes at vi burde tage en hjemmesidesnak så snart du har tid til det, for vi vil meget gerne være dem, der hjælper dig, ydmyge iværksætter. ;)

Med venlig hilsen,

Anders Schmidt Hansen

Det var noget af et tilbud fra Anders...
... såååå, Anders - lyst til at hjælpe med at rette op på mit websted?

Med venlig hilsen
Ieet

Hehe, hej Ieet. Jo, Søren Outze og jeg kan sagtens kigge på den når vi får mere tid (nu har du jo fået mig helt igang med det projekt der!).

Jeg kommer lige forbi din side senere i aften (har været forbi den før).

Mvh,

Anders

P.S: Vi må hellere holde os til udvikler mails for ikke at forvirre Søren Oluf helt. :P

Hej Anders

Super tak for hurtigt svar - jeg ser frem til at høre endnu mere om hvad I kan tilbyde...

Hvordan og hvorledes har du tænkt dig at vi tager en "hjemmesidesnak"?

Hvor er du fra?

Søren Oluf

Indlæg senest redigeret d. 17.06.2008 20:06 af Bruger #13893
Hej igen Søren,

Det var så lidt, sådan skal branchen jo være, ikk? :)

Normalvis arbejder jeg over MSN eller email (eller for tiden her på Udvikleren) når det kommer til at snakke om hjemmesider, så hvis du har en MSN vil det selvfølgelig gøre processen hurtigere. Men en mail er også helt fint.

Jeg / vi er fra Grindsted i det mørke Midtjylland, hvad med dig? ^^

Med venlig hilsen,

Anders Schmidt Hansen

Hej - Århus her...

Kontakt mig på sorenoluf@stock-invest.dk - besvarer sjældent mails på denne adresse, men jeg er frisk på messenger.

Vi snakkes!

Kan kontaktes på telefon 50 20 70 10

eller kontakt@webadept.dk

så klarer vi den for dig ....

t