Hjælp - Java Applet

Tags:    java

Hej :)

Jeg er i gang med at installere en java upload applet på min hjemmeside.

Jeg har aldrig brugt java før, så jeg ved ingenting om det. Er der nogen der kan fortælle mig hvad det helt præcist er jeg skal fylde følgende kode ud med?

Fold kodeboks ind/udKode 

Tak :)

Et gæt ville være din ftp servers information.

Hvordan skal appleten uploade filerne?
Hvis det er via ftp, kunne det være ftp indstillinger.

Det er via ftp har jeg fundet ud af. Har givet den ftp oplysningerne, men nu er der opstået et nyt problem. Når jeg ændrer i min .java fil, som ligger inde i min .jar fil, så er .jar filen pludselig ikke signeret længere.

Kan det passe? Er som sagt meget ny på det her område ;)

Tak for svarene indtil videre.

Ja når du ændre på en fil i en signeret .jar fil har den ikke samme signering som de andre filer i jar-filen og du skal derfor signere jar filen igen. Altså ændre i din java fil, den skal vel også compiles? og derefter skal du signere .jar filen.

Ja okay. Er det muligt at se hvordan .jar filen er signeret inden jeg ændrer i den? Sådan så jeg bare kan signere den på samme måde igen bagefter?

Ja okay. Er det muligt at se hvordan .jar filen er signeret inden jeg ændrer i den? Sådan så jeg bare kan signere den på samme måde igen bagefter?

Nej. Du skal have det originale certifikat.
Du kan bare oprette ét selv eller skaffe dig et hos f.eks. Thawte: http://www.thawte.com/

Okay ;)

Tak for svarene.

t