Danskestemmer.dk

Tags:    diverse

Jeg var træt af at det var svært at få informationer om hvem der lægger Danske stemmer til forskellige tegnefilm, udenlandske film og tv-serier.

Derfor har jeg lavet Danskestemmer.dk
:D

Den er stadig i udvikling, men jeg mener at den er nået så langt at den er i Beta, så den kan bruges, som kom endelig med forslag til siden både funktionalitet og design, og tilføj endelig personer, film ,tv og stemmer.

Mvh.
Thomas

Ideen i det er fint, men designet har godt nok et meget gammelt layout over sig

Blå links er nærmest aldrig et hit :S

Ja super idé, men ikke det bedste design. Siden mangler i den grad noget grafik, og jeg ville lege lidt mere med typografi: skrifttype, skriftfarve, skriftstørrelse osv

Vil da lige foreslå at du fjerner alle links der ikke har noget indhold.

links til tomme wikipedia sider
bogstavs link til bogstaver du ikke har nogen film under.

God idé - skod design :/

Få et ordentligt design på - så er du godt kørende :D Det der ligner noget en eller anden IT freak ville have lavet for 10 år siden ;)

Angående linkne, har jeg fjernet alle imdb og wikipedia link der ikke havde noget indhold, angående bogstaverne har jeg lavet en tjek, der gør bogstavverne røde hvis der ikke er noget i databasen med det bogstav.

Ang. design så har jeg kodet funktionalte først, og designet sidst, og der har da være mindre design, nu er jeg ikke den store grafiker, så har svært ved at fremstille noget grafik der bidrager til designet.

Nu skal der heller ikke for meget grafik på, da loade tiden bare bliver urimelig langt, og jeg har da prøvet lege lidt med design og grafik.

Og hvad er et godt design? kunne godt savne nogle mere specifikke forslag til hvad der kunne gøre det et godt design.

-Thomas

Indlæg senest redigeret d. 14.06.2008 23:36 af Bruger #65

• Dit logo er ... Lidt gammeltdags måske.. :S

• Farverne er meget kedelige, prøv at finde et godt farve-tema... Én af mine ynglingssider er http://www.colourlovers.com

• Din menu er bare tekst efter tekst. Prøv at finde en ordenlig måde at stille det op på, evt. centrer det.

• "Boksen" i midten, hvor din side er opbygget er i det hele taget kedelig. En helt normal firkant, kan godt "skræmme" folk lidt væk.

Alt i Alt: Super godt initiativ! Det er helt sikkert en side mange vil kunne bruge! Designet følger dog ikke indholdet, og jeg synes at du enten selv skal gøre noget ved de ting jeg lige har nævnt, eller finde en billig grafiker der kan hjælpe dig.

Indlæg senest redigeret d. 15.06.2008 10:28 af Bruger #11328
Sjovt sjovt, men hvis du kunne give mig et hint om hvem der lægger stemme til DSBs "Næste station [indsæt by her]" så vil jeg blive meget glad :D

@Martin Slot

Iflg. Dsb har det siden d. 23 Septemer 2007 tilhørt dsb informationsmedarbejderen Lita Emilie Krafft som var bedre en den anden finalist kanditat Anni Weidi Bohn.

@Martin Slot

Iflg. Dsb har det siden d. 23 Septemer 2007 tilhørt dsb informationsmedarbejderen Lita Emilie Krafft som var bedre en den anden finalist kanditat Anni Weidi Bohn.

*host*host*freak*host :P

Indlæg senest redigeret d. 16.06.2008 21:54 af Bruger #10266
@Martin Slot

*host*host*freak*host :P

Word! :D Men rimeligt syg viden alligevel ;)

t