Booking system

Tags:    php

Hej,

Jeg har et booking system i php/MySQL hvor man kan tilmelde sig en fodboldkamp. Det fungerer således at man altis kan tilmelde sig næste kamp. Men der er visse uger hvor der er 2 kampe og dte vil derfor være smart at kunne tilmelde sig kampe længere ud i fremtiden i stedet for kun næste kamp.

Her er den kode jeg har leget med:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det virker fint for næste kamp men vil ikke vise kampene bagefter. Databasen består af to tabeller en til begivenheden (kampen) og en til tilmeldinger. Jeg ønsker således at vise alle kampene der er tilbage i sæsonen og samtidig hvem der er tilmeldt.

Først viser den kamp info og fra denne henter jeg $id som også er tilknyttet tilmeldingerne i den anden database, men den vil kun vise den næste kamp. sletter jeg koden under der hvor der skrives "Truppen" så viser den alle de resterende kampe.

Er der nogle der kan fortælle mig hvad jeg gør galt? Det er som koden ikke viser de resterende kampe når først den næste kamp er vist.

På forhånd tak

Mvh

Nikolaj

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det ret underligt at du prøver at connect inde i while løkken det er dog ikke nødvendig vis en fejl.

Det er derimod en stor fejl at du inde i while løkken overskriver $query som jo er den resource du iterer over og så iterer igennem den:

Fold kodeboks ind/udKode 

Hmm, jeg forstår ikke helt hvordan jeg løser problemet?

t