Skal ha designet blot 1 side med logo og knapper

Tags:    grafik webdesign

Hej

Jeg mangler en som vil hjælpe med at designe

Et logo, simpelt text-baseret men med lidt photoshop effekt så det ikke er kedeligt

Og nogle text-knapper, dvs bar text men lavet i photoshop så det har en "smooth" look

Jeg har ikke mange penge at gør med så dem der kræver 1500kr kan lige så godt lade være med skrive :)

Hvis der bliver et godt samarbejde kommer der nok flere opgaver senere :P

Men lige nu altså bar to små opgaver...

Jeg vil anbefale Hysede.dk ' de har lavet logo og design til vores hjemmeside. og de kan deres kram :P

Hej nsweb.

Jeg vil gerne tibyde min hjælp!
Jeg kan også smide et paperline dvs. brevpapir og visitkort med i handlen.

Hvis du skriver en personlig meddelelse til mig med div. iformationer: hvad skal der stå i logoet? Hvem er din målgruppe, hvad "sælger du?", så er det nemmere for mig at finde ud af hvilken stil, dit logo skal være i.
Og Det ville være cool, hvis du kunne sende mig links til nogle logo'er, som du gerne vil have, det ligner lidt i stilen.

Jeg glæder mig til at høre fra dig. :)

Bimbom

Indlæg senest redigeret d. 12.06.2008 09:24 af Bruger #12606
Hej,

Jeg har sendt dig en udvikler mail.. tjek den...

Indlæg senest redigeret d. 12.06.2008 17:16 af Bruger #13771
Hej NS,

Vi vil gerne hjælpe dig ud med hvad du har brug for. Min MSN er: smirnovaii@hotmail.com, så kan vi sagtens finde ud af noget.

Det skal siges, at vi lige for tiden arbejder med at udbygge vores portolio, så du har en god mulighed for at ikke at skulle betale mange penge samtidig med at få et ordentligt design.

Vi er selvfølgelig åbne overfor fremtidige opgaver, you know, har du opgaverne, så har vi løsningerne. ;)

Du kan tjekke vores hjemmeside www.hysede.dk, og se vores umiddelbare portfolio. Vi glæder os til at høre fra dig!

Med venlig hilsen,

Anders Schmidt Hansen
HySeDe

Hej,

Jeg har sendt dig en udvikler mail.. tjek den...

Kan ikke se nogen mails .. og har selv svært med at sende udvikler mails..

Indlæg senest redigeret d. 15.06.2008 15:10 af Bruger #13883
Hej,

Det logo jeg ønsker må gerne lige den fra http://www.fileqube.com eller http://www.asylum.com/

Det er to forsk. stil så det op til dig..

Den skal se godt ud på både sort og hvid baggrund helst.. men ikke et bindende krav.

Før vi går videre vil jeg gerne kende prisen ?

Mvh
N.S.

Jeg kigger på det ASAP. :)

Altså noget logotype / skrifttype font vil ikke tage den helt store tid, heller ikke knapperne som sådan.

Er 500,- i overkanten?

Mvh,

Anders Schmidt Hansen

Og så skal det lige spørges til, om logotypen skal være "NSweb" eller? Jeg tager udgangspunkt i, at det er "NSweb", men ellers bakker jeg op om BimBom's spørgsmål. :P

Hej folkens,

Ja, I må undskylde jeg ikke har svaret i så lang tid men det projekt jeg oprettede denne tråd i forbindelse er ikke er længere ikke aktivt.

Jeg er stadig interreseret i en pakke tilbud hvor du / i skal være med til at udarbejde en identitet til en nyt startet projekt.

Jeg skal således bruge logo og hjemmeside..

Jeg fortrækker CSS layouts så håber i kan være med der..

Siden skal være en template med header med et par menu punkter og content område og en footer

Forsiden skal indeholde evt billder der referer til produktet som sælges og ha "kasser" med tilbud/featured content

t