Script til mus

Tags:    programmering

Hej,

Jeg søger et script således at jeg kan få musen til at trykke bestemt på skærmen. Evt. at jeg selv først gør det, og den så automatisk selv kan gøre det bagefter.

Hvis jeg nu skal svare på noget hurtigt, og jeg har to muligheder. Den første gang taster jeg de rigtige svar, og anden gang gør den det selv hurtigere og automatisk?

Skriv hvis jeg skal uddybe.

Sander

8 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det du søger hedder AutoIT3.
Det er et rigtig nemt windows-sprog som minder en smule om VB. man kan endda lave GUI's med det.

http://www.autoitscript.com/autoit3/

Det minder mig meget om et script som blev brugt til snyd i World of Warcraft, kan dog ikke huske hvad programmet hed.

Indlæg senest redigeret d. 11.06.2008 16:07 af Bruger #13808
Det minder mig meget om et script som blev brugt til snyd i World of Warcraft, kan dog ikke huske hvad programmet hed.

måske lidt off-topic men; bliver det ikke hurtigt opdaget vis man går det samme igen og igen i world of warcraft???

btw ved jeg at der findes et program der kan optage museklik... kan bare ikke huske hvad det heder, prøv google.

Hej Sander,

Du kan hente et program som kan gøre det, istedet for at lave det selv.
http://www.freewareweb.com/cgi-bin/archive.cgi?ID=1506&download=1

Koder du selv skal du "poste" en musseklik besked til windows systemet, efter at du har flyttet musse positionen også men kommunikation med operativ systemet.

Med venlig hilsen
Ieet

Jeg kan lave et tastatur program til dig. Kan du ikke bare bruge tab?

Tusind tak -

Jeg kigger lige på det. Kan jeg muligvis få dig til at hjælpe mig via msn?

Sander

Hvordan koder man et script?

Jeg er ikke den store programmør.

Havde forestillet mig noget hvor jeg kunne "optage" mine ryk og tryk med musen, og få den til at gøre det bagefter.

Sander

Ieet - jeg er utrolig glad for hjælpen, men det var vidst ikke hvad jeg søgte.

Jeg søger et program, til f.eks. at svare hurtigt på en quiz. Så først laver jeg quizzen, optager det, og vil derefter have den til at gøre det igen, bare meget hurtigere!

Sander

t