Opløsning i Warcraft 3

Tags:    diverse

Hej.
Jeg sidder med to pc'er (vista og den anden 2000). Begge har deres grafikkort installeret og fungerer perfekt. Problemet er bare at jeg på dem begge ikke kan få deres opløsningen i spillet Warcraft 3 højere end 800*600 px, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt. Ændre jeg opløsningen i spillet sker der ingen synlige ændringer.

Undre mig bare hvorfor jeg har problemet på begge pc'er.
Nogen der kan hjælpe?

10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja, jeg tror bare det er højeste opløsning fra spilletsside.
Jeg har det selv, og oplever præcis det samme!

Du kan prøve og ændre opløsningen i registreringsdatabasen. På den måde kan du også få widescreen opløsninger

Så vidt jeg husker så bliver man spurgt i spillet, om man vil gemme de nye indstillinger, i sådan en dialogboks som forsvinder efter 15 sekunder, og skifter opløsningen tilbage. Hvor lang tid går der med at den forsøger at skifte opløsningen?

Går et halvt sekundt. Og ja der kommer sådan en boks, og jeg klikker ja. Men den opløsning som jeg så får er den samme som før: 800*600

Jeg kan da nemt starte spillet i 1280x1024, så det er i hvert fald ikke spillet der ikke understøtter det.

Hvorfra i regedit ændres opløsningen i spillet?
Men Jakob, e spillet er ikke så gammelt at det kun kan køre i 800*600

Hvorfra i regedit ændres opløsningen i spillet?
Men Jakob, e spillet er ikke så gammelt at det kun kan køre i 800*600

Jeg har Warcraft 3 og jeg kan spille i 1280 x 1024 x 32 ;)

Du er sikker på at du har installeret nyeste drivere plus den nyeste patch til spillet?

Indlæg senest redigeret d. 06.06.2008 13:18 af Bruger #6559
Jep nyeste patch. Og ehm mener bestemt også nyeste driver. Den ene pc's grafikkort understøttes ikke mere af nVidia (er et Geforce2 MX/MX 400), men jeg har installeret den der findes, og Windows køre jo også helt perfekt.

Den anden pc er der heller ingen problemer i. Team Fortress 2 og andre spil spiller den for eksempel i bedste opløsning uden problemer

HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Warcraft III\Video

resheight og reswidth og colordepth

Hjalp ikke. Opløsningen er stadig stor - ligegyldig hvad jeg vælger :(

t