Online mail program?

Tags:    diverse

Hey udviklere..

Jeg ved godt at dette ikke har såå meget med programmering eller udvikling af nogen art at gøre, men i plejer nu at være så flinke at snakke med..

Jeg står lige på tersklen til at skulle rejse ud af landet i et år nu, og i den anledning har jeg brug for at kunne tjekke min mail fra udlandet, og da jeg ikke kan få garanteret en fast computer eller en computer med outlook express eller noget, ville jeg lige høre om i kender til en eller anden online service man kan logge på, for at tjekke sin mail? Min mail adresse er hos one.com, og jeg hader virkeligt deres online program, så ville være dejligt hvis nogen kendte et andet program?

Det vigtigeste er nok at det er et program der henter min mail, så jeg ikke skal have det til at ligge på min egen server imens jeg er væk ;)

Håber i kan hjælpe mig, for jeg gider ikke til at skulle udvikle et program selv, og har heller ikke rigtigt tid her i eksamens tiden ;)

Hej Simon

Du siger at du har mail hos One.com. Hvilken én af deres webmails er det du ikke kan lide? Alle 3? Eller du er måske først blevet kunde efter 20. februar i år (For så er der kun én)?

Indlæg senest redigeret d. 02.06.2008 10:05 af Bruger #10572
Hej Simon.

Opret en email hos http://mail.karate.com . Derinde kan du sætte din one.com email op via pop3 (under Options->pop3 mail settings), så henter den din mail ind, og serverer den via et fint, simpelt webinterface :)

Hey udviklere..

Jeg ved godt at dette ikke har såå meget med programmering eller udvikling af nogen art at gøre, men i plejer nu at være så flinke at snakke med..

Jeg står lige på tersklen til at skulle rejse ud af landet i et år nu, og i den anledning har jeg brug for at kunne tjekke min mail fra udlandet, og da jeg ikke kan få garanteret en fast computer eller en computer med outlook express eller noget, ville jeg lige høre om i kender til en eller anden online service man kan logge på, for at tjekke sin mail? Min mail adresse er hos one.com, og jeg hader virkeligt deres online program, så ville være dejligt hvis nogen kendte et andet program?

Det vigtigeste er nok at det er et program der henter min mail, så jeg ikke skal have det til at ligge på min egen server imens jeg er væk ;)

Håber i kan hjælpe mig, for jeg gider ikke til at skulle udvikle et program selv, og har heller ikke rigtigt tid her i eksamens tiden ;)

Brug da gmail.com, her kan du også tilføje din pop3 mail.

Hej Simon

Du siger at du har mail hos One.com. Hvilken én af deres webmails er det du ikke kan lide? Alle 3? Eller du er måske først blevet kunde efter 20. februar i år (For så er der kun én)?

Jeg har været kunde i 3 år nu, men der er både den der advanced webmail og så den der standard når man logger ind, og jeg hader begge :S

Hvis du alligevel ikke bruger disse webmails, så kan du bede chatsupport om at opgradere din side til den nye webmail, der skulle være mere "Outlook/Thunderbird-agtig" (Som det fremgår af deres website: http://www.one.com/da/nyheder). Måske kan du bedre lide den. Om ikke andet har du i hvert fald ikke noget at miste.

Grunden til, at ikke alle kunder har fået den nye mail, er fordi der mangler kalenderfunktion, som var i den gamle. Derfor vil One af hensyn til dem der bruger kalender, ikke opgradere alle før senere i år (Hvor den nye mail også får kalender).

Bonus er, at den nye webmail kan bruges i Firefox, hvis du ligesom mig ikke er så stor fan af IE ;)

Indlæg senest redigeret d. 03.06.2008 13:00 af Bruger #10572
t