VERDENSREKORD - hjælp med at slå den!

Tags:    diverse

Undskyld for den spammende overskrift men her er noget vi alle bør hjælpe med!

1. Gå ind på http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord/
2. Download FF3
3. Send linket til alle dine venner på Facebook, Arto, Twitter, Skype, MSN, Yahoo ect.
5.Læg et link på din Blog/Hjemmeside
6. Send en mail til alle du kender, og opforder på det kraftigste at de hjælper med at redde verden fra den ufattelig onde Internet Exploder!

Gå nu til trin 1 igen og gentag denne process 10 gange! :D
Edit: Da det ikke var alle der opfattede det skærer jeg det lige ud i pap. Dette var selfølgelig en joke, i skal kun udføre trinende 1 gang :roll:

her er linket igen: http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord/

Andre ideer kan ses her: http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord/getinvolved

MEN VIGTIGS AF ALT: GØR DET NU! vent på startskuddet

Indlæg senest redigeret d. 01.06.2008 23:10 af Bruger #10647
Helt klart genialt at opfordrer til at spamme alt og alle.

Og kan specielt godt lide det lettere sorte i at du foreslår jeg gør det 10 gange, så jeg skal sende en email til alle jeg kender 10 gange, og fylde mine sider med 10 firefox links, det sker nok ikke, og tror jeg ville blive rimelig upopulær hvis dem jeg kender fik 10 enslydende emails af mig.

Emil, du har misforstået konceptet: det skal ikke gøres nu. Rekordforsøget finder først sted på Firefox3's udgivelsesdag.....

Hmm, tjaa.. jeg fatter seriøst ikke hvorfor man skal spammes med at downloade ting 100000000 gange, fordi så er der nogen der kommer i Guiness rekordbog...

en rekord er jo ikke en rigtig rekord hvis ikke det opstår "naturligt".

Lad nu være med at suge lortet 1000 gange og få din gamle bedstemor der aldrig ville drømme om at downloade FF3 til at gøre det, bare fordi nogen har fundet på at få det i en rekordbog...

Lad vreden gå sin gang og lad os få et SERIØST tal for hvor mange der har tænkt sig at suge FF3, så det er et tal der kan bruges til noget og ikke bare en eller andend er har kodet et script alle wget http://getfirefox3.com/firefox3.exe 10000 gange i timen, for så har det INTET Med rekorder at gøre.

godt så, dobbeltpost ftw

Indlæg senest redigeret d. 01.06.2008 22:26 af Bruger #1330
Fra FAQen:

Can we download more than one copy of Firefox per computer?

No, please play nice and only download one copy of Firefox per computer. We ask that you refrain from creating download bots or any other mechanism that would be cheating. In order for our attempt to be legitimate, each download must be human initiated.

What is Mozilla doing to make sure the record attempt is valid?

Mozilla will only count downloads that are fully and completely transmitted, not partial or complete updates. We will also discard duplicate downloads with the help of a cookie system. We will be logging our downloads using Apache and these logs will be made available for audit to Guinness World Records™, as well as two judges - Corey Shields and Paul Vixie.

Indlæg senest redigeret d. 01.06.2008 22:47 af Bruger #2330
Ups, havde ikke set i min blodrus at det ikke var startet endnu :P

Bliver Firefox 3 heller ikke standart for opdateringer til alle os der benytter firefox 2 lige nu?

Irriterende spammmere!!

Og der er ingen som påpeger hvor umoralsk det er, at spekulere i at forandre sine handlemønstre for at bryde en rekord - en rekord som er tiltænkt at representere et normalt handlemønster og interesse.

Med venlig hilsen
Ieet

Indlæg senest redigeret d. 02.06.2008 12:46 af Bruger #12836
Mozilla foreslår at man skriver på sin blog eller facebook-profil, IKKE at man spammer eller opfordrer til spam, som der bliver gjort her.

Bliver Firefox 3 heller ikke standart for opdateringer til alle os der benytter firefox 2 lige nu?

Jo, men ikke lige med det samme. Ved Firefox 1.5 -> 2 gik der næsten 6 måneder, men det går nok lidt hurtigere denne gang.

Hvad i alverden skulle det hjælpe at alle downloadede den browser den samme dag? Jeg ser overhovedet ikke formålet, som skrevet ovenfor kan statistikken ikke bruges overhovedet, da det ikke repræsenterer et normalt brugsmønster... Jeg vil da stadig bruge IE, da den virker på flest sider, jeg er da ligeglad hvem fanden der har udviklet min browser bare den giver kan tolke de sider jeg skal besøge og giver mig de informationer jeg skal bruge... der virker IE nu engang bedst for mig...

Har aldrig forstået den anti Microsoft holdning... dobbeltmoral og hyklerisk!

t