header

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Nogen der kan lave en header for mig? kan ikke give betaling for det. add min msn hvis du er intra. Headeren skal laves til en diskotek hjemmeside.

12 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Bimbom > Det var nu ikke kun stavefejlen jeg hentydede til - Men nu står msn jo for Microsoft Network og det Martin mente var at han gerne ville have at man tilføjede ham på MSN Messenger, og ikke bare "msn".
Ja, jeg er lidt pernittengryn på det punkt, men hvis ikke man bliver gjort opmærksom på at man bruger et udtryk forkert kan man jo heller ikke rette det, vel? :D

Og som Danial synes jeg også at man i det mindst kan beskrive det arbejde man gerne vil have udført - Det er sådan set ligegyldt om man man vil have det udført gratis eller mod betaling.

Beskriv projektet, så du kan gøre folk interesserede - Hvad er det rent faktisk du gerne vil have lavet, udover, selvfølgeligt, en header? Er der nogen tidsfrist, hvad skal den bruges til og lignende oplysninger :)

Og jeg er altså ikke så sur som jeg måske lyder :)

Martin: Jeg er også sikker på at folk gerne vil give et godt råd hvis du får et problem :).

Christina: Helt bestemt, det er jo reelt set et "forkert" udtryk. Men det er det jo kun i lidt en bestemt sammenhæng. Nogle udtryk i de unges (snakker om mig selv i 3 person her) sprogbrug har nogle meget abstrakte betydninger, alt efter hvilken social sammenhæng og gruppe man er i. Så i nogle øjne og i den nok 100% korrekte grad, er MSN nok forkert, men jeg vil vove og påstå i 97% af alle tilfælde vil en person sige "MSN = Messenger" og ikke have en anelse om hvad Microsoft Network er. Dermed kan man vove at påstå at hele den generation (generation X måske) vil have optaget en ny betydning af MSN. Ligesom Får kan være et dyr samt at få noget.

Ikke desto mindre er dette en ikke så relevant GFX diskution, men jeg ser hvor du kommer fra :p

Hej Martin,
hvad med at skrive noget om hvor stor den skal være, dine tanker mht. til farver, komposition og lignende?

Det ville nok gøre folk lidt mere interesserede :)

Og så skal jeg nok lade være med at kommentere på sætningen "add min msn hvis du er intra" ;) :P

derfor skal i skrive til min msn, hrwulff@hotmail.com

Nu er det jo ikke alle grafikere, der er på msn... Just so you know..

Jeg kunne måske godt være interesseret, men jeg vil hellere have en email, der forklarer projektet. Og så er jeg iøvrigt ligeglad med stavefejl, ikke at du ikke kan stave det er bare ofte derfor folk ikke vil maile...

Indlæg senest redigeret d. 29.05.2008 14:57 af Bruger #12606
lyder lækkert, jamen msn er jo også en email , så den kunne du jo også bare skrive til :D

Martin jeg tror du misforstår noget. Du stiller høje krav uden nogen form for betaling, hvis du vil have lavet noget gratis bør du i hvert fald yde en indsats og ikke bare vente på at nogen sender dig en e-mail.

okay

Jeg vil lige sige til alle der mener MSN er et forkert udtryk, så er jeg uenig. Hvis i spørger alle unge med MSN så siger de MSN eller Messenger. MSN er et lige så korrekt hentydning til Microsoft Messenger som Messenger ville være det. Med risikoen for at fornærme nogen vil jeg endda mene at folk som ikke ved hvad MSN er (mht. messenger) simpelt hen er lidt bagud med hvordan folk/unge snakker, det har alligevel heddet MSN siden før Live kom. Mht projektet så er jeg dog enig med de fleste, ikke den bedste måde at få hjælp :)

Indlæg senest redigeret d. 04.06.2008 18:22 af Bruger #13808
Je4g går bare selv igang, og så kan det godt være at jeg får brug for meget hjælp.

<< < 12 > >>
t