HHHHHHHHHJJJJJJJJJJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Nogen der kan hjælpe mig med et lille projekt?
Jeg kan overhovedet ikke finde ud af at lave billeder og den slags, så er der nogen der kan lave et billede i stil med http://www.diskotek-soundforce.dk/images/top.jpg og der skal være noget diskotek ag tig over det. da det er til en diskotek hjemmeside? der skal være sådan en dj mand der hvor der er en nu, men en anden mand? hvis du/i kan lave/finde sådan et. og så i stedet for den tekst der er i højre hjørne skal der være 4 billeder fra en fest f.eks som på www.twin-power.dk

På forhånd tak!

17 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er til os selv, vi er ved at lave helt ny hjemmeside

Den hjemmeside er ikke helt oppe og køre, designet er blevet for gammelt, og nu mangler jeg bare en en ny header, den eneste betaling der kan blive er ved at skrive dit navn, hjemmeside eller email, og da vi ca har 15 besøgene hver dag så skulle der være stor mulighed for at dit link vil blive set, og du kan få et par kunder.

Hej Martin,

som folk nok har set er dit gamle design, eller det ved de vel ikke udarbejdet af mig.

Jeg lavede noget grafik til Jer, bl.a. et oplæg med den rykkende flash-mand og skrev nogen mails til Jer.
I svarede aldrig på de mails, og nu ser jeg at I rent faktisk har brugt grafikken uden at skrive det.

Det er en ting, den anden ting er at intet her er gratis, når du kommer med en forespørgsel om nogen gider at lave grafik til dig, så husk at hvis nogen skal lave noget, så bliver det et samarbejde hvor man kan bruge det færdige produkt i en portfolio, det produkt som I har smadret sammen (i en brandert?) af min grafik er totalt ubrugeligt for min portfolio, og jeg vil råde andre grafikere til at holde sig langt væk fra Jeres webprojektet, med mindre de vil sidde med en tom email-box efter de har sendt grafikken afsted.

Indlæg senest redigeret d. 29.05.2008 11:12 af Bruger #11506
Peter bille, hvorfor siger du ikke til dem at de skal fjerne grafikken,? det er da også ulovligt

Det gør ikke så meget med grafikken, jeg tror bare de ikke lige har så meget styr på tingene. Det vidste jeg jo egenlig godt da jeg lavede det..

men jeg er noget overrasket over at se den måde det er blevet kodet på!! :lol:

Hej Peter,

Jeg kunne godt bruge en skrap grafikker til en masse småhjælp. Er du interesseret ?

Kan godt se at der har været en skrap grafikker inde over den maltrakterede sides grafik.

Med venlig hilsen
Ieet

Det kan du tro,

jeg kontakter dig idag.

<< < 12 > >>
t