Fin designidé, intet ondt der.
Mine kommentarer ville lyde:
1. "DESIGNIAC" fonten / skrifttypen / skriftdesignet kunne godt være mindre og udtrykke samme etikette el. stilethed som du flot udtrykker med ørnen og ørnens samspil med den lidt trashede baggrund. For mig gør den lidt for "krystal-inspirerede" effekt på teksten, din hjemmeside en smule mindre indbydende.
Råd:
Du kan anvende følgende fonte:
- Navis
- Anniversary
- Bedste valg tror jeg vil være
, hvor du skriver det hele med småt, konverterer det til lines og rykker "g"-eten smule nedad og giver den samme blå nuance.
2. Navigationsbaren:
1. Medmindre du virkelig, virkelig, virkelig, virkelig! elsker krystaleffekten (eller som nogen måske vil kalde glas-effekt, meh), så ville jeg måske istedet bare lave en blå rektangel med runde kanter med en opacitet / gennemsigtighed på ca. 50%.
1a. Du kan sagtens bevare skrifttypen og den hvide farve, men følger du (1), så kan du lave skriften en smule mindre og separere dem med en " | ".
3. Rammen som helhed.
1. Meget flot med ørnen og effekterne som sagt før. Jeg ville nok gøre rammen en anelse mindre, måske med en tykkelse på maks. 3.
Håber ikke jeg træder nogen over fødderne, synes at designet er rigtig godt imho. ^^
http://img516.imageshack.us/my.php?image=designiactc7.jpg
Indlæg senest redigeret d. 06.06.2008 16:42 af Bruger #13862