Hvad er Sharepoint ?

Tags:    .net

Jeg har netop taget .net certificeringer indenfor webudvikling. Jeg har lært udvikle webapplikationer på Visual studio 2005. Jeg skal næste uge til to jobsamtaler, hvor de søger sharepoint udvikler. Hvad er share point...Hvad er der forskel mellem sharepoint og visual studio. Er det svært programmere i sharepoint end visual studio ??

Laver man også webapplikationer med sharepoint....Kab de ting man har lært ved tag .net certificeringer bruges her ??

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hej Ahmed,

Ja, du kan godt bruge det du har lært. Hvis du kan programmere .net i VB script. Er du C# baseret .net programmør bør du starte med at kigge på ASP 2.0 ellers.

Med venlig hilsen
Ieet

Hvis du ikke endnu før du skal til jobsamtale så vil du, undskyld jeg siger det, blive meget overrasket hvis du først skal til at lære det efter du evt. skulle blive ansat til det. Det er et voldsomt stort produkt fra MS. Større end man lige regner med og er reelt temmeligt komplekst. Det skal i øvrigt prøves før man får en fornemmelse af det.

Godt så...Sharepoint er en platefor.
Hvad er Sharepoint server portal ?
Hvad er WSS or MOSS?

Hvad skal en sharepoint udvikler udvikle...WSS or MOSS?

Godt så...Sharepoint er en platefor.
Hvad er Sharepoint server portal ?
Hvad er WSS or MOSS?

Hvad skal en sharepoint udvikler udvikle...WSS or MOSS?

SharePoint er ikke en nem ting at beskæftige sig med til tider, så tjek dette, kan være nyttige for dig - http://www.firebrandtraining.dk/kurser/microsoft/mcts-sharepoint-professional

t