Hjælp mig i job som asp.net udvikler..

Tags:    snak

Jubiiiiiiiiiii endelig er jeg blevet ´Asp.net´ certificeret. Jeg har taget følgende 2 .net certificeringer, mcts 70-528 og mcts 70-536 og glæder mig nu virkelig meget til at arbejde med webudvikling :lol:

Nåååååh men for tiden er jeg jobsøgende indenfor asp.net udvikling og jeg håber nogen her kan sætte mig i forbindelse med nogle firmaer, som kunne være intresseret i at ansætte en nyuddannet .net udvikler.
Jeg har desværre ingen arbejdserfaring indenfor webudvikling, men har til gengæld en god It uddannelse bag mig -(it ingeniør)

7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Ahmed.

Der er rigtig mange firma som er interesseret i en ASP.NET udvikler. Specielt hvis du både kan med VB Script og C#.

En pointe jeg har skrevet før til jobsøgende er, at du skal sørge for at have en masse demo projekter som du kan vise. Det vil sige virkende programmer. Og tilhørende kildekode.

Sjældent er det, at en udvikler får job ved uddannelse alene. Enten skal man have kontakter, ellers må man igang med at lave demo projekter.

Prøv at kigge på jobzonen.dk eller jobindex.dk

Med venlig hilsen
Ieet

Ps. Desuden vil ingen give personlige anbefalinger uden at vide at du er sympatisk og at have set at du kan noget ;) Det risikerer at falde tilbage på anbefaleren ellers.

Indlæg senest redigeret d. 18.05.2008 09:34 af Bruger #12836
Hvor bor du - eller er du interesseret i arbejde over hele landet?

Det gælder også om at være om sig, satse lidt på mindre virksomheder, de store tager kan altid få dem med erfaring, mens de små oftest snupper nyuddannede mv. Jeg har gennem tiden fået en masse tilbud her gennem udvikleren, en overgang et par stykker om måneden, blot ved at være aktiv og skrive artikler her.

Når det er sagt, så er det bare på jobindex, jobzonen osv. og send uopfordrede ansøgninger.

Prøv at kigge på jobzonen.dk eller jobindex.dk :)

Jeg har faktisk været til nogle jobsamtaler, hvor arbejderesgiverende virkelig har udtrykt interesse for mine kvalifikationer...blaa blaaa..du har spændende profil...god uddannelse.. - Men man får alligvel afslag for, de har valgt ansætte én med stor erfaring :$

Tjæææ virksomheder skriger efter udviklere med 2-4 års joberfaring.

Mennnnnnnnnnnnn jeg giver ikke op. Mon ikke jeg snart sidde i en stor virksomhed og koder der ude af :lol:

Jeg bor i København og det ville derfor være meget passende for mig at arbejde et sted indenfor storkøbenhavns grænser.

Hej Ahmed,

Selvfølgelig hyrer de helst en der har erfaring. Det er derfor du skal have en masse projekter du kan vise - det viser at du har erfaring.

Med venlig hilsen

t