Jeg må sige at jeg er inponeret over din hjemmeside! En rigtig flot opbygning, og du fik klaret det med z-index godt!
Vil dog lige give 4 råd:
Tjek altid om dine sider Validere
Lav den orange og den grønne boks lige lange, da det giver en lille urealmæssighed.
Få noget mere dynamisk Som (du selv foreslår) Flash, eller Noget JavaScript
Lær noget PHP, Det med at lave en html side til hver af dine links virker meget upraktisk...
Tusind tak, Jacob!
(Smiler stolt og lettere forpustet)
Du har ret i det med at validere siden, noget jeg helt klart skal begynde med at gøre i første sekund jeg bliver frustreret. I stedet for at sidde stolt og tro, at den store åbenbaring kommer til mig som ved et trylleslag...
Jeg opdagede netop med validering igår lige før jeg gik i seng, at jeg har glemt ul om mine list-items... How stupid! (Måske er det også derfor det ikke ser så godt ud i IE6??)
Det skal jeg straks hjem og rette på.
Mht "mere dynamisk" så går jeg pt på aftenskole om tirsdagen for at lære CMS Made Simple. Jeg opdagede også hurtigt, da jeg sad og kopierede min index-side ud til alle undersiderne, at det da vist nok var derfor jeg gik på aftenskole- netop for at undgå denne tåbelige proces. Men du ved, at: det er svært at lære en gammel hun(d) nye tricks, ikke?
Desuden er det meningen, at de i øverste div på undersiderne skal imperteres noget flash, der dynamisk henter en xml ind, så jeg kun behøver at opdatere mine xml-filer, hver gang jeg har lært noget nyt.
Men som sagt, det kommer... Skal lige lære den del lidt bedre først.
Tak for den søde kritik.