Banned uden Grund

Tags:    html css

hej sad og spillede lidt css. der en plyselig team killer mig hele tiden. så kalder jeg ham en noob. så plyselig er der en der siger han får mig banned permenent. fordi hans fætter er admin. men kan han godt banne mig vis jeg ikke har brugt cheat eller noget.

(ps. sry mit dansk er lidt fårligt)

7 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hehe CSS i denne forstand er et programeringssprog... Faktisk mere et layoutsprog, men tror anyways ikke at du kan få megen hjælp her.. :P

Hvad mener du med banned? er det fra alle VAC-secured servere eller er det kun fra en specifik?

Hehe CSS i denne forstand er et programeringssprog... Faktisk mere et layoutsprog, men tror anyways ikke at du kan få megen hjælp her..

Man kan vist ikke andet end at grine lidt af det :P

Edit: Men Jens prøv her istedet : http://www.gaming.dk/ , håber de kan hjælpe :D

Indlæg senest redigeret d. 17.05.2008 01:25 af Bruger #8845
Hehe CSS i denne forstand er et programeringssprog... Faktisk mere et layoutsprog, men tror anyways ikke at du kan få megen hjælp her..

Man kan vist ikke andet end at grine lidt af det :P

Edit: Men Jens prøv her istedet : http://www.gaming.dk/ , håber de kan hjælpe :D

Hvis man ikke ved hvad det er, er det jo også svært, men lidt grinagtigt er det alligevel :D *gg*

Hah ja det er sku ret skægt.

Men jeg må nok lige forklare. Jeg må antage, at det du snakker om er CS eller Counter Strike. Altså computerspillet. Dette er et forum, som handler om CSS som betyder Cascading Style Sheets. CSS er et programmeringssprog, som man bruger til at opbygge design i hjemmesider. Hele dette forum er faktisk henvendt til udviklere i forskellige programmeringssprog.

Men kan sagtens se hvordan du ka´ tage fejl :D Prøv eventuelt i det henviste "Gaming" forum (Ikke at jeg har så meget forstand på den slags).

CSS er et programmerings sprog også kaldet "Cascading Style Sheets", det bruges til "design-opsætning(er)" osv. på dit webpage.

Angående dit Counter-Strike Source problem, er det ikke muligt for en "server-admin" at permanent banne dig fra Steam/Vac2. Du er muligvis blevet banned fra hans server, og må derfor vente til ban-timeren er udløbt eller finde en anden server.

Mvh.
Christian Fetterlein
www.fetterlein.eu

OBS!! :d Læste ikke hele tråden før jeg postede min egen. Beklager folks

CSS er et programmerings sprog også kaldet "Cascading Style Sheets", det bruges til "design-opsætning(er)" osv. på dit webpage.

Angående dit Counter-Strike Source problem, er det ikke muligt for en "server-admin" at permanent banne dig fra Steam/Vac2. Du er muligvis blevet banned fra hans server, og må derfor vente til ban-timeren er udløbt eller finde en anden server.

Mvh.
Christian Fetterlein
www.fetterlein.eu

t