Respons på første rigtige app

Tags:    snak

Hej Udviklere,

jeg vil høre der var nogen der var interesseret i at kigge på mit første program. Det er skrevet i C# og det er en link bog, og så ville jeg gerne have lidt respons på det. Lægger den op, hvis der er nogen som er interesserede at kigge på det.

Mvh.
Martin A. Kristensen

Vil du have os til at reviewe din kode, eller crash-teste din applikation?

Det var nu mest det sidste. Programmet er lavet for at forbedre mine evner, så i måtte gerne lave review også af koden, det vil jeg ikke have noget imod.

Melder mig frivilligt.. :P

Her er linket til filen:
http://myfreefilehosting.com/f/68d01c40e6_0.01MB

Det er en WinRAR fil, så i lige er opmærksom på det.

Edit: Der er ikke kildekode med i rar-filen.

Indlæg senest redigeret d. 15.05.2008 22:11 af Bruger #6559
Har lige taget et hurtigt kig på det, og det ser jo fint ud, dejligt simpelt :D

Det skal siges at jeg ikke selv programmerer noget som helst i den stil, men var det ikke en idé at lave et filformat dine links bliver gemt i når man trykker gem? fx. bare en simpel .txt fil?

Ved ikke hvor besværligt det ville være at lave, men det kan hurtigt blive rodet hvis man bare har en masse filer uden endelse ;)

Har lige taget et hurtigt kig på det, og det ser jo fint ud, dejligt simpelt :D

Det skal siges at jeg ikke selv programmerer noget som helst i den stil, men var det ikke en idé at lave et filformat dine links bliver gemt i når man trykker gem? fx. bare en simpel .txt fil?

Ved ikke hvor besværligt det ville være at lave, men det kan hurtigt blive rodet hvis man bare har en masse filer uden endelse ;)

Uden endelse? Det er da vidst en forglemmelse. Den bruger XML filer til læsning og til gem, det skal bare lige tilføjes. Det siger jeg tak for.

Så er der lavet en rettelse, som simon påpegede.
http://myfreefilehosting.com/f/f7f62bcfbf_0.01MB

Så har jeg kigget igen, Martin, og en ting der undrer mig er, hvorfor gemmer du ikk "www." og ".xx/wathever" i xml filen? Når man gemmer og derefter åbner igen, er det blevet fjernet, og når man kigger i xml filen efter at have gemt, er "www." og endelserne der heller ikke? Det var nok en rimelig væsentlig ting at få ordnet ;)

Det undrer mig lidt det gør det nu :S, men det vil jeg lige undersøge.

t