CMS - design opsætning

Tags:    html css

Hejsa!
Jeg downloade for nogle dage siden Joomla og lagde det ind på min hjemmeside (www.didyouknow.dk).
Mit problem er at jeg er en smule lost med hensyn til at ligge sit deisgn ind på en CMS system og få det til at fungere, så jeg bare kan styre det fra administration. Mit design er _nogenlunde_ sat op. Dog mangler der lidt.
Håber på en masse hjælp og tricks!

På forhånd tak.

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Joomla har en fantastisk template engine og nærmest ethvert fungerende webdesign kan omsættes til et Joomla template.

Jeg har dog lidt svært ved at se problemet med din side da du har sat den offline.

Mit problem er at få sat siden rigtigt op. Så når jeg går ind i artikel og retter, der så fx. kommer en ny kategori el.lign.

Sitet skal gå ud på, at man kan oprette en bruger (eller lade være) og så indsende sin helt utrolige viden (kan være om alt), hvor det så kommer ind i den kategori man har valgt. Derefter skal folk kunne kommentere og give det point.

Okay. Det kan jeg hjælpe dig med. Send mig en mail hvor du beskriver nærmere hvad din side skal kunne så kan jeg komme med et (helt uforpligtende) tilbud.

Indlæg senest redigeret d. 18.01.2015 09:19 af Bruger #13211
Okay. Det kan jeg hjælpe dig med. Send mig en mail på mail @ gadensgaard.dk hvor du beskriver nærmere hvad din side skal kunne så kan jeg komme med et (helt uforpligtende) tilbud.

Har skrevet til dig! :-)

t