Link start problem...

Tags:    html css

Hej

Jeg er lidt newbie og mangler lidt hjælp. Jeg er ved at lave en side for min kæreste url= www.lenevaering.dk
Mit problemer at når man vælger et link i højre menu skal det åbne en tekst i det hvide midterfelt samtidig med at der åbnes en række klikbare billeder i den grå bjælke over det hvide....Hvordan får jeg dette "dobbelt link" til at virke?

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg syntes at du skal starte med at droppe de frames du bruger, det er noget der hører fortiden til, og derefter begynder du forfra og bygger en masterside op ved hjælp af div bokse og CSS
Du kan få den effekt som vi efterspørger endnu nemmere på den måde.
Din masterside, bruger du som grundlag for alle de sider der skal se ud som den nuværende side, og på de enkelte sider kan du sætte det ind som du ønsker, skal komme frem.
Så når du trykker på et link, så kommer den anden side frem, men det vil gå så hurtigt at du ikke opdager at det er hele siden der skifter.

Hej

Måske kan dette hjælpe dig lidt
http://www.456bereastreet.com/archive/200610/opening_new_windows_with_javascript_version_12/

Det er ikke muligt at åbne to links så vidt jeg ved på et <a tag

Tak for jeres svar - jeg fandt en løsning med inspiration fra jeres svar - dog beholder jeg frames ;-)

t