centrering mellem to billeder

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Hej.

Jeg er igang med en hjemmeside hvor jeg gerne vil centrerer mellem to billeder så hele siden står i midten af de to billeder håber i forstår

Fold kodeboks ind/udKode 

16 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
nvm tror jeg har fundet problemet du får pointene

Indlæg senest redigeret d. 11.05.2008 12:45 af Bruger #13733
det virker fint i Firefox men i IE gør det ikke har prøvet at bruge præcis den samme metode som du har sagt jeg skulle med tabeller og css men det lykkes ikke det presser sig stadigvæk sammen

Fold kodeboks ind/udKode 

Utroeligt nok fortæller du intet sted at du vil have en fast bredde!

Hvis vil have fast bredde skal du bruge enhedsdefinitioner. f.eks: "width: 100px"

Utroeligt nok fortæller du intet sted at du vil have en fast bredde!

Hvis vil have fast bredde skal du bruge enhedsdefinitioner. f.eks: "width: 100px"

jeg har da heller ikke nævnt nogle steder at jeg vil have en fast bredde jeg skal lave det i procent så det virker i alle opløsninger og jeg har gjort det som du har sagt men det virker altså ikke... den laver det samme nummer når jeg resizer det

Indlæg senest redigeret d. 11.05.2008 08:22 af Bruger #13733
Prøv at forklare helt præcist hvad det er du gerne vil og hvad det er der ikke er rigtigt i forhold til det. Indtil videre er alle løsninger, som er blevet smidt afsted, åbenbart forkerte.

Med procentvise bredder er det en naturlig ting at tingene bliver klemt sammen når vinduet bliver smallere.

Nvm Tror jeg har fundet ud af det

Indlæg senest redigeret d. 11.05.2008 12:46 af Bruger #13733
<< < 12 > >>
t