Automatisk Addslashes skal fjernes :P

Tags:    php

Hej herinde :)

Jeg har et mindre problem nemlig det at php når man submitter noget automatisk bruger addslashes() og for at være ærlig er det ved at være ret stort problem for jeg har nogle tabller som bliver helt mærkelige med IE explorer og Safari osv.

Det er fx.
<table width=\\"\\\\\\\\\\100%\\\\\\\\">
Og det vil kunne spare mig en masse hvis jeg kunne slå det fra eller strippe dem. Men problemet er at nu har jeg prøvet en masse på følgende kode og jeg fatter squ ikke lige hvor man skal bruge den, da alle de steder jeg har prøvet ikke virker altså med stripslashes.

Fold kodeboks ind/udKode 

Har derudover også læst omkring den function på php.net men synes ikke rigtig det hjælper.

På forhånd tak!

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej herinde :)

Jeg har et mindre problem nemlig det at php når man submitter noget automatisk bruger addslashes() og for at være ærlig er det ved at være ret stort problem for jeg har nogle tabller som bliver helt mærkelige med IE explorer og Safari osv.

Det er fx.
<table width=\\"\\\\\\\\\\100%\\\\\\\\">
Og det vil kunne spare mig en masse hvis jeg kunne slå det fra eller strippe dem. Men problemet er at nu har jeg prøvet en masse på følgende kode og jeg fatter squ ikke lige hvor man skal bruge den, da alle de steder jeg har prøvet ikke virker altså med stripslashes.

Har derudover også læst omkring den function på php.net men synes ikke rigtig det hjælper.

På forhånd tak!

Forstår ikke helt problemt :)

Er det når du skal vise koden, eller når koden parses af browseren?

Har du prøvet med at lave en stripslashes() på den $_POST['page'] du gemmer?

Burde ikke være nødvendigt når du viser filen i <textarea>

Fold kodeboks ind/udKode 

Du skal nok starte forfra med en til uden alle dine ////

Indlæg senest redigeret d. 08.05.2008 20:58 af Bruger #4683
Åh gud.. Lige der troede jeg nu ikke man kunne mente den skulle væres forest altid :P

Nå men tusind tak for det du :) DU har fået dine points :)

Indlæg senest redigeret d. 08.05.2008 21:38 af Bruger #13723
Du kan benytte $_SERVER['REQUEST_URI'] som form target hvis du ønsker at poste til samme sted som du er istedet for at lave $_SERVER['PHP_SELF'].'?'.$_SERVER['QUERY_STRING']

Aha smart tak :)

t