Cannot modify header information FEJL!

Tags:    php

Hey sidder og leger lidt frem og tilbage med en tutorial, men har lidt det problem at den bliver ved med at give mig denne error

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at LINK\\Hejsan\\login.php:9) in LINK\\Hejsan\\login.php on line 27

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at LINK\\Hejsan\\login.php:9) in LINK\\Hejsan\\login.php on line 41

min kode ser sådan her ud

Fold kodeboks ind/udKode 

9 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har ryddet lidt op og fjernet det du ikke har noget at bruge til. Eksempelvis er session_write_close() overflødig.
Hvis du dræber afviklingen af koden, når du sender brugeren videre til en anden side, sikrer du at der ikke foregår en masse du ikke ved noget om.
Kode afvikles stadig selv om du sender header('location...') med til klienten.

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 05.05.2008 18:07 af Bruger #10216
Fejlen er at du har html før din header...

Som Gnu sagde, så skal headers sendes før alt output.

Jeg har flyttet det ned til efter php-validering - der er ingen grund til at have det først i filen.

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 05.05.2008 22:36 af Bruger #4683
PHP først, HTML sidst. Altid, hver gang. Husk den regel, og du slipper for alt dette besvær fremover.

Hey sidder og leger lidt frem og tilbage med en tutorial, men har lidt det problem at den bliver ved med at give mig denne error

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at LINK\\Hejsan\\login.php:9) in LINK\\Hejsan\\login.php on line 27

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at LINK\\Hejsan\\login.php:9) in LINK\\Hejsan\\login.php on line 41

min kode ser sådan her ud

Fold kodeboks ind/udKode 

Mangler du ikke bare en ob_end_flush(); sidst i koden?

hmm har prøvet og sætte den ind i

Fold kodeboks ind/udKode 

også ved

Fold kodeboks ind/udKode 

men ingen af delene virker

hey mange tak, har prøvet at sætte det ind og nu giver den samme fejl ang den sidste header igen

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at Z:\\wamp\\www\\htxvejle\\klasser_2007_programmering\\2z\\Rene_Thyge_Nielsen\\Hejsan\\login.php:9) in Z:\\wamp\\www\\htxvejle\\klasser_2007_programmering\\2z\\Rene_Thyge_Nielsen\\Hejsan\\login.php on line 45

Fold kodeboks ind/udKode 

Hvis filen kun indeholder den kode som jeg har smidt her, så vil det ikke give nogen fejl. Konklusionen må derfor være at du har noget stående som ikke skal stå der på linje 1-4...

Headers skal skrives før alt andet output til browseren. Same goes for sessions.

Er dette indholdet for filen login.php?

hele indholdet er

Fold kodeboks ind/udKode 

dette er i config filen

Fold kodeboks ind/udKode 

mange tak, og mange tak til alle der har hjulpet med problemet

t