Vise links i tabel

Tags:    php

hej jeg er ved at lave en tabel som skal vise et link for alle de sektioner som siden indeholder. i rækken under alle disse sektioner skal du vise de links der i sektionerne....
jeg har lavet dette indtil vidre men kan ikke få den til at skifte mainid= værdien i $grap_undermenu jeg ved at koden er fyldt med fejl... er der nogen der kan rette der for mig så det fungere...

Fold kodeboks ind/udKode 

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hmm... Er ikke sikker på jeg ved hvad der er galt, men er er noget kode:

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg vil dog lige sige, at det kun virker så længe mainid er i kronologisk orden - det er et skidt design (hvis jeg har ret).

Hvis mainid rent faktisk henviser til et rækkeid, så vil det være skidt. Du bør nok hive de mainid'er ud som rent faktisk er i db og loope gennem dem:

Fold kodeboks ind/udKode 

Nu kender jeg ikke dit database design, men hvis min kode ikke passer så har du i hvert fald fået en ide om en mulig løsning...

P.S.

Jeg har fjerne $i idet den så lidt overflødig ud. Desuden manglede du vist at afslutte en <td> eller en <tr>.

Desuden er det altid smukt (ironisk) at hardcode ting...

...og...

Sorry, men hvorfor i hulen har du rated dig selv (i din profil) som 4/5 i PHP og MySQL og 5/5 i HTML?? Det er ingen kritik, men jeg synes måske at det er lidt overdrevet i dette tilfælde...

Jeg synes ofte at folk flotter sig lidt :) (det gælder måske også for mig)

Indlæg senest redigeret d. 02.05.2008 21:26 af Bruger #4683
Jeg bruger koden vist på denne side:
http://donp.the-hive.dk/?vid=1&rid=22

Til at lave menu systemer med undermenuer, teknisk set kan koden på den side lave en del mere end det.

t