libary folder i visual c++ 2008?

Tags:    c++

jeg har prøvet at installere Dark GDK, og det lykkedes også fint, udover at den kun installerede på computeren, uden at ligge de nødvændige libaries, osv. over i C++.
jeg fandt ud af at det er ganske få filer det drejer sig om, og det lykkedes mig at finde ud af hvor, jeg skulle smide de forskellige templates, og wizards hen.
nu mangler jeg faktisk bare de libaries der følger med for at få det til at virke med jeg kan ikke finde mappen hvor de skal ligge!

meget lang forklaring på et meget lille problem, men alligevel...
er der nogen af jer der kan hjælpe mig?

på forhånd: Tak xD

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu har jeg ikke selv Vista, men et hurtigt google forsøg gav mig da en side. Det er besværligt men kan lade sig gøre
http://www.watchingthenet.com/add-remove-file-types-to-windows-vista-search-index.html

Går ud fra du så bare skal vælge en bestemt type f.eks .lib og så søge efter *

Indlæg senest redigeret d. 02.05.2008 18:25 af Bruger #12570
Søg efter *.lib og *.dll

jeg er desvære så uheldig at have vista, og der kan du ikke søge på filendelser selvom du slår instillingen "skjul filtypenavne for kendte filtyper" fra.

og jeg kom i tanke om at jeg også skal have header filerne ind, så jeg ikke får fejl ved mine #include...
jeg har prøver at ligge dem ind i mit projekt, men den kan stadig ikke finde dem, så jeg skal enten bruge en kode til at fortælle programmet hvor header filen ligger, eller en mappe hvor standart headers for templated er (ligesom den automatisk adder stdafx.h til en win32 console app.)

jeg håber i kan hjælpe mig xD

giver point til mig selv da jeg ikke fik løst mit problem.. sorry

t