Gratis design?

Tags:    grafik webdesign

Hej udviklere!
Jeg søger et gratis design til min lille hjemmeside. Jeg kræver overhovedet _ikke_ noget vildt! Bare enkelt og lækkert.

Siden er et sted, hvor man kan indsende sin viden, kan være det mest latterlige til det dybt seriøst, hvor de andre brugere så kan kommentere og give det point.

Sitet hedder DidYouKnow.dk

Der skal være 4 kategorier:
Kategorier
Partnerlinks/partnere
Annonce

Andet, så spørg!

7 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
husk lige at OpenSource er ikke "gratis", folk har copyright på deres grafik, så husk lige (c) på den der har lavet det, synes jeg er det mindste man lige kan gøre. ;-)

kommer lige her med pegefingeren.. hehe..

husk lige at OpenSource er ikke "gratis", folk har copyright på deres grafik, så husk lige (c) på den der har lavet det, synes jeg er det mindste man lige kan gøre. ;-)

kommer lige her med pegefingeren.. hehe..

Det jeg henviser til er både open source og gratis. Derudover er der copyright på skidtet uanset om det er gratis eller ej.

(: Der er adskillige websider hvor du kan finde gratis designs til din hjemmeside:

Denne side syntes jeg helt klart har de pæneste webdesigns:
www.zymic.com

Denne har størst udvalg, men lidt mere amatør udgave:
www.freewebtemplates.com

Og tilsidst men ikke mindst, en spil realeteret hjemmeside:
www.clantemplates.com

Har du fået det sat op i Html & CSS?

Har nu fået lavet et site!
Nu mangler jeg bare en der kan sætte det op. Nogle der har lyst? Det er i slizes og det hele. Det skal bare skrives i HTML/CSS.

DONE.

Er nu igang med endnu et site, som jeg gerne vil have designet. Det er ikke noget stort overhovedet, kontakt mig på Mini_Mads7@msn.com, hvis du er interesseret.

t