PHP Udvikler i københavn

Tags:    php

Emnet siger lidt sig selv

opslaget er her
http://www.corelib.org/job.pdf

jeg giver point til alle seriøse ansøgere eller alle der skaffer en seriøs ansøger.

Steffen Sørensen
Zornig Interactive

Indlæg senest redigeret d. 30.04.2008 12:28 af Bruger #4315
10 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hej Steffen,

Det lyder jo som et sjovt og spændende job (hvis det er en bedre løn end nuværende). Så spørgsmålet er, hvilken forventet lønramme i regner med at den nyansatte kommer til at ligge indenfor?

Med venlig hilsen
Ieet

@Nørden Når vi nu alligevel skal kaste med mudder, så lad os da lige tage dit eget indlæg.

Og copenhagen er navnet på en by så skulle nok være med C. Og development i stedet for developent.

Man starter aldrig sætninger med "og" og der mangler da vist også et "da" eller "hvis" et eller andet sted. Måske du også skulle formulere at det er et stort "C" og ikke bare et C, for da har han jo stavet det rigtigt nok.

det er invalid så alle browsere viser siden fornuftigt?

Hvad betyder dette?

Sidst men ikke mindst
interesse

interesant

Selv her er den gal. Du skriver interesse rigtigt nok, men glemmer et s i interessant.

Ja ja, det er ikke alle der kan grammatisk korrekt engelsk eller dansk. Men ligesom du, har jeg gjort en god gerning og gjort dig opmærksom på at du heller ikke skriver grammatisk korrekt.

Indlæg senest redigeret d. 30.04.2008 22:52 af Bruger #10216
Hej Steffen

Hvis du ikke har fundet hjælp til jobbet, kan det være du kan finde en kandidat her: http://www.flexer.dk/freelance/freelance-php-programmoerer.html

Vi forhandler løn på baggrund af en samtale og dine kvalificationer, men du kan så skrive hvad du får i løn og så kan vi da se om det har nogen interasse

Indlæg senest redigeret d. 30.04.2008 12:31 af Bruger #4315

Hej Steffen,

Ligger den over 25.000 ?

Med venlig hilsen
Ieet

har nu ikke nogen interesse i det der, men du mener vist caught og ikke cought det sidste er slet ikke et ord tror jeg.
Og copenhagen er navnet på en by så skulle nok være med C. Og development i stedet for developent. i stedet for "is actual development" burde det nok være "is the actual development". Et interesant spørgsmål er hvad "css valid in all browsers" egentlig er? betyder det at det er invalid så alle browsere viser siden fornuftigt?
Og til sidst men ikke mindst afslutter du den første linie med en slut parentes men eh hvor er start parentesen sådanne dimser følges normal ad i par.

Invalid ville være css som w3c ikke vil validere ikke at jeg går op hvad w3c siger eller ikke siger, syntes bare det var en sjov sætning de havne.
Og jeg kan sagtens starte en sætning med og da jeg er hamrende ligeglad med om jeg skriver korrekt eller ikke korrekt, mens det jo derimod ikke er så sikkert at de synes det er særligt godt for deres image at have jobopslag der er forkerte.
Og se nu gjorde jeg det igen, så tror jeg udemærket godt jeg er klar over at jeg skriver dårligt, har jo trods alt gået haft diverse dansk lærer gennem folkeskolen og gymnasiet. Jeg vil faktisk antage at de overså nogle komma fejl dem plejer der at være en hel del af.

Indlæg senest redigeret d. 01.05.2008 00:08 af Bruger #5620

Hej Gnu,

Nørden har en pointe, idet at det er et professionelt firma som har udviklet det skrevne til offentlig rundeling og image.

Med venlig hilsen
Ieet

@ Gnu

Jeg vil nu også give Nørden ret i at der er lige lovligt mange fejl i det opslag. Jeg staver selv som en brækket arm, men jeg læser som regel korrektur på mine ting :)

Hej Alle,

Nåja, og han er vidst ikke i humør til at specificere et område hvor lønnen kunne placere sig.

Med venlig hilsen
Ieet

t