Spy!!! (2 lette spr. om et spy program (for øvede))

Tags:    delphi

<< < 123 > >>
Hej.
Jeg vil begyndt på et spy program. Nu har jeg fået en koderne til at få den til at tage et screenshot og gemme det (automatiosk).

Men en anden ting den skal kunne er at skrive alle taste tryk ned i en memo. For så kan jeg få den automatisk til at gemme det. Så jeg samler infomationer.
Men hvordan får jeg den til det?
Jeg har tænkt lidt på hotkey kompomentet, men den kan ikke tage normale taster som bare H, eller F6. Men den skal have en kombination, altså eks. ctr+alt+delet.
Har i en ide?

En anden ting er at Programmet skal komme frem så man kan se det, vis man trykker på hmmmm, F11. Og der fra kan man stoppe det.

Men hvordan laver jeg sådan en taste måde. Så vis man trykker F11 så skulle den få formen frem på midten?

---------------------------Theis F. Hinz (Shafh)-----
----------------------------Theisf@stofanet.dk------


I Fight For The FUTUR, ElLEr SåDaN NoGEt...............



23 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Yeah. Det lyder godt.
Jeg er ked af det, men jeg har ikke menssanger eller isq installeret. (Jeg er ikke glad for at blive forstyret hvis jeg eks. skriver stil).
Men det har jeg tænk mig at få. Men jeg skal først få formatteret min pc. Og det vil jeg gøre i påskeferien for der har jeg tid. Min pc køre lidt slow, for tiden. Og går nemlig meget ud.

Men kan du ikke sende det over normal mail? Min mail står neden under. I min Profil!!!

Tak.

Hvordan laver man Smileys her på udd.dk? Det laver jo folk og hvordan gør de?


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig vider, vis alle er enige...



Ok Nu har jeg prøvet at sende den til din Email. Så må vi lige se om du får den. :)

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Har liget prøvet din fil. (exe.) Men den siger også et par ting.
har du ikke bemærket det.
En nærmere eftersøgning af filerne bliver i morgen eller senere!!!





Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig vider, vis alle er enige...



Har liget prøvet din fil. (exe.) Men den siger også et par ting.
har du ikke bemærket det.
En nærmere eftersøgning af filerne bliver i morgen eller senere!!!





Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig vider, vis alle er enige...


Nej jeg har ikke bemærket nogle ting. Det virker fint her. Og jo jeg fik 1 fejl en gang... Men det var tilfældigt tror jeg:)

Men så ok du må lige skrive de fejl du sir du for.

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Har fundet fejlen og vil prøve mig frem.
Jeg går selv i folkeskolen, og vi får påskeferie på fredag. Får så har jeg tid til at tjecke koderne igennem.


Men darkfighter. Jeg har bemærket at jeg trykker på eks. a, notere den a to gange med bare en anden tekst før. Eks.:

Pressed key: A
Released key: A

Hvorfor det? Men ellers er der ingen kretik. Og jeg syns at det er en hjælp.
Tjecker det i morgen eller i weekenden!!!



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Har fundet fejlen og vil prøve mig frem.
Jeg går selv i folkeskolen, og vi får påskeferie på fredag. Får så har jeg tid til at tjecke koderne igennem.


Men darkfighter. Jeg har bemærket at jeg trykker på eks. a, notere den a to gange med bare en anden tekst før. Eks.:

Pressed key: A
Released key: A

Hvorfor det? Men ellers er der ingen kretik. Og jeg syns at det er en hjælp.
Tjecker det i morgen eller i weekenden!!!



Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...


Det er fordi som den sir (Pressed og Released) Symboliser at man har trykket og sluppet kanppen. og så sir den det forresten på alle knapper.

Det kan nok fjernes på en måde vis du kiger der hvor den skriver det i Memoen.

Men ok. du kan bare sie vis du mangler mer hjælp.

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Hej igen. Længe siden!!!
Jeg nåede lige at prøve det et par gange, og dit program virker!!!
Men jeg kan ikke selv lave det???
Men nu har jeg formateret min harddisk (og har installeret XP Pro :-) (havde før 98)) og har derfor ikke filen mere.
Kan du sende den igen? Jeg vil gerne prøve igen.


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Hej igen. Længe siden!!!
Jeg nåede lige at prøve det et par gange, og dit program virker!!!
Men jeg kan ikke selv lave det???
Men nu har jeg formateret min harddisk (og har installeret XP Pro :-) (havde før 98)) og har derfor ikke filen mere.
Kan du sende den igen? Jeg vil gerne prøve igen.


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...


Så er det sendt igen.

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Den fil du sendte kan jeg ikke åbne og gemme på pc'en?
Du har vist gjord noget galt. Og som dit ordsprog siger: prøv igen!!! Men im sorry :-( det virker ikke. Selv om jeg prøver igen og igen. Knappen er enabled.
Prøver du ikke lige igen.

Men nu syns jeg du har gjordt et godt arbejde, og jeg giver dig bare nu dine up. Bare hvis du lige prøver at sende filen igen...


Men det kan da være du kan gøre noget for mig. Nu når du kan det. Jeg har fået tilbudt 10 kr. for at lave et program der kan hacke koden til at gå på battle.net i diablo. Jeg vil give dig 20 ekstra up, hvis du vil skredersyge et program til netop mine behov.
Det er ikke et specielt svært program for dig at lave, og resten af det du mangle af koder, kan jeg hjælpe dig med.
Så er du frisk?
Hvis du siger ja, vil jeg sende dig en opskrift, med et par kodestumber og lidt andet til hvordan du skal lave det.
det vil max. tage dig 15 min at lave og muligvis 10 (hvis det ikke går helt galt).

Hvad siger du?
For så laver jeg en forum, så du kan se jeg ikke lyver.


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



Den fil du sendte kan jeg ikke åbne og gemme på pc'en?
Du har vist gjord noget galt. Og som dit ordsprog siger: prøv igen!!! Men im sorry :-( det virker ikke. Selv om jeg prøver igen og igen. Knappen er enabled.
Prøver du ikke lige igen.

Men nu syns jeg du har gjordt et godt arbejde, og jeg giver dig bare nu dine up. Bare hvis du lige prøver at sende filen igen...


Men det kan da være du kan gøre noget for mig. Nu når du kan det. Jeg har fået tilbudt 10 kr. for at lave et program der kan hacke koden til at gå på battle.net i diablo. Jeg vil give dig 20 ekstra up, hvis du vil skredersyge et program til netop mine behov.
Det er ikke et specielt svært program for dig at lave, og resten af det du mangle af koder, kan jeg hjælpe dig med.
Så er du frisk?
Hvis du siger ja, vil jeg sende dig en opskrift, med et par kodestumber og lidt andet til hvordan du skal lave det.
det vil max. tage dig 15 min at lave og muligvis 10 (hvis det ikke går helt galt).

Hvad siger du?
For så laver jeg en forum, så du kan se jeg ikke lyver.


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...


Hmmm.. Kan du ikke åbne filen eller hvad? Den er pakket i en Zip fil. Det kan Xp vist åbne selv. Elers kan du downloade winZip på: www.winzip.com.

Jeg kan da godt prøve at lave det program for dig.

Så skal man jo få programet til at se om Diablo 2 eller hvad det nu er du vil bruge det til og så se om det køre eller ej.
Og så skal man sende loggen til en server.

Bare sig til :)

------------------------------------------------------
Intet er umuligt før man har prøvet, og vis ikke det virker første gang så plejer det at virke anden gang.

Darkfighter



Jeg har brugt winzip i over 10 år. selv da der kun fantes win 3.1 havde jeg det også... Og jeg har også XP nu. Og det er ikke det problem. Jeg kan slet ikke åbne filen fra mit mail program. Prøv at sende filen igen. Tak.

Nå du vil jo gerne. Så er jeg klar.
Nu laver jeg en ny forum. Hvor kun du kan svare (eller jeg giver kun dig up'ne.


Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...



<< < 123 > >>
t