Søger en til at hjælpe med 2dchat

Tags:    programmering

Hey ..
Så er jeg kommet igang med min egen 2dchat men har meget travlt og ville hører om der er en der ville hjælpe mig med at kode lidt php / javascript

Mvh codemaster :)

Hvis du giver dig selv 13 i PHP burde det da ikke tage dig mange minutter at skrive sådan en chat.

Hej Codemaster,

Hvorfor ?
Ja, jeg skal nok uddybe det. Hvad har du tænkt dig med din 2D chat? Og hvorfor skulle folk hjælpe dig med at programmere den?

Så vidt jeg har forstået på tidligre indlæg er det enten at du er ved at øve dig i at programmere, eller fordi at du har et forretningsmæssigt koncept du vil igang med.

Hvis det er for at øve dine programmeringsevner, eller for at vise hvad du kan, så hjælper det ikke meget når det er en anden der laver arbejdet.

Og hvis du har et forretningskoncept, så skal der nogle penge på bordet før end folk vil lave arbejdet for dig ;).

Nåja, sidste indlysende mulighed er, at dine venner og dig bare har lyst til at lege i en 2D chat - og i det tilfælde må i bruge en der allerede eksisterer. Sku!

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Jonas,

Jeg kunne da også godt programmere en del af de arbejdsopgaver jeg betaler andre for. Men jeg prioriterer bare min fritid anderledes.

Med venlig hilsen
Ieet

Jeg mangler et rykker system det er det eneste jeg faktisk ville bede om :D

Resten kan jeg selv lave

t