Opsætning af site

Tags:    html css

<< < 123 > >>
Hej udviklere!
Jeg er igang med et site, som jeg desværre ikke kan få sat op. Hvis du har tid og lyst, så tilføj mig på messenger - mini_Mads7@msn.com. Ellers skriv over mail.

Der drejer sig om et meget lille site. Der er et toplogo, en menu og en indholdsboks.
Tror ikke det vil tage mange minutter, hvis man har forstand på det.

Håber på hjælp!!!!

29 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Jeppe. Jeg er opmærksom på at du har givet dit bud tidligere, men da Mads gav udtryk for at han ikk havde fået hjælp nok, så valgte jeg at tilbyde min hjælp. Håber ikk det gør noget ;)

Til Ieet, så er jeg da også glad for at der er så mange aktive brugere her på Udvikleren.dk, som ønsker at hjælpe andre i nød ;)

Hej Mads,

Det er egentligt ret usmageligt at komme med projekter der ikke fortjener dagens lys, skal hemmligholdes, eller indeholder en større portion informationer end hvad der kan beskrives her.

Nå, men er glad for at se at der er folk om sagen, og konkurrence om resultatet :D

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Jeppe. Jeg er opmærksom på at du har givet dit bud tidligere, men da Mads gav udtryk for at han ikk havde fået hjælp nok, så valgte jeg at tilbyde min hjælp. Håber ikk det gør noget

Til Ieet, så er jeg da også glad for at der er så mange aktive brugere her på Udvikleren.dk, som ønsker at hjælpe andre i nød

Det er helt i orden.
Altid rart med noget konkurrence:D

Indlæg senest redigeret d. 28.04.2008 16:15 af Bruger #13488
Har sendt dig en "udvikler mail"...

Har sendt dig en "udvikler mail"...

Hov nu dobbel postede den igen:S:S

Og jeg har svaret :)

Har ikke msn så vi må klare det over mail.

PS:Har sendt dig en mail.

Indlæg senest redigeret d. 27.04.2008 18:42 af Bruger #13488
Der var desværre ikke noget hjælp at hente der, søger stadig en!

Der var desværre ikke noget hjælp at hente der, søger stadig en!

Hvad mener du med det.
Hvad er det helt præcis du vil have lavet?

<< < 123 > >>
t