Fremtid indenfor web

Tags:    snak

<< < 12 > >>

Jeg undrer mig blot lidt over, om der overhovedet er nogen fremtid indenfor computer og webdesign - i betragtning af at man snart sagt kan hente alle mulige software, hvorved websiden nærmest koder sig selv:lol:
Man kan jo også bare downloade et serverprogram til sin linux - og lære PHP, ASP og alle de andre serverscriptsprog. Eller kræver det flere GB RAM at bruge en server..?

Og hvem skriver egtl. den kompiler, hvormed man skal programmere i f.eks. C# ?

Øhmmm...faktisk ku jeg godt tænke mig at vide, om man på webintegrator-studiet lærer at skrive software, som folk selv kan lave hjemmesider i ? Men det ville vel også igen være det samme som at sælge det, man sku leve af...:D

Det er sjovt...faktisk glæder jeg mig rigtigt meget til at få lært C#... men når man kan sidde og lære det der hjemme, kan der vel næppe være meget fremtid i gyldet...

Og det man laver i flash, kan man vel ikke kode manuelt ?

Undskyld alle mine dumme spørgsmål! jeg er lidt grøn - selvom det på den anden side interesseret ad h... til
De sprog jeg er bedst til er, HTML, CSS og JAVASCRIPT

PS: For mig ser det kun ud som om, der er fremtid i at være UDVIKLER. Men ret mig, hvis jeg er forkert på den!

11 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
web-integrator lære du ikke noget om web-design, kun programmering

Det er meget forkert. Ganske enkelt. 80% af webintegrator-uddannelsen handler om webdesign, grafisk design, fotomanipulation mv. de sidste 20% handler om basic webprogrammering.

Hej per.
Jeg ved heller ikke hvor du har dine informationer fra, jeg er færdig maj 2010, og der er ikke særlig meget design på den uddannelse,

<< < 12 > >>
t