Design til hundesalon

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Jeg ville bare høre, om i synes at denne side passer fint? Det eneste vedkommende ønskede var én side.

Indlæg senest redigeret d. 25.02.2010 21:30 af Bruger #4000
11 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
I alt sin enkelthed syntes jeg klart den fungerer. Kan vært fald ikke selv finde en finger at sætte nogen steder.

"deruodver klipper jeg negle og renser ører. "

Stavefejl og dårlig formulering.

Renser hun ører på sig selv? nej så skal du nok skrive at hun gør det på hundene.

Tilskriver mig Bertels "kritik" fra det andet site.

Tilføjer at jeg syntes at den virkede meget grafiktung. Der er ingen grund til at alt er eet billede.

Yderligere er det som en Hundesalon skal sælge sig på en stemning, og det får jeg ikke meget af her. Hverken en stemning eller en følelse af velvære. Den blå farve er fin og ren, men indsæt nu noget lyst og rødt og pusse-nusse krøllet :D

Nåja, og som Kim skrev; Få taget et bedre billede af hende. Hun ligner en mor i et hus i det vestjydske fra et familliefoto. Sæjt nok at være, men det sælger ikke en hundesalon. Måske udover at hun er pæn.

Med venlig hilsen
Ieet

Indlæg senest redigeret d. 25.04.2008 13:55 af Bruger #12836
Første tanke angående "passer fint til en hundesalon?"
SÅ nej.

Kommer ind og ser en blå baggrund som det første.
cenmter det hele.

få taget et nyt billede af hende som nu er der eller af en anden. det ligner noget fra 70erne

ellers er der vidst ikke lige noget jeg kan sieg "mangler" eller skal laves om.

Hvorfor er overskriften, tlf osv. et billede?

Det ville give bedre søgeresultater hvis man brugte css, og heading tags + det er mere brugervenligt

Hvorfor er det nederste også et billede?

Når jeg tænker hundesalon så tænker jeg lyserødt, pink og dame agtigt

Ikke en mande agtig mørkeblå

Derudover virker hjemmesiden meget gammeldags og ikke nymoderne

Ved ikke om det er meningen :x

Mit råd ville være at gøre den mere brugervenlig og ikke bruge så mange billeder, da det kan gøre den rimelig tung især når man tænker på hjemmesiden er så lille.

Der er mange ting som ikke passer ind f.eks er der ingen forskel på links og tekst.

Man kan også finde en diskussion af siden her:
http://www.eksperten.dk/spm/829141

Hej Rasmus,

Kort opsumeret...
.. forestil dig to mænd, med ølvom, i håndværkertøj der står og tunge-leger. Den enes sikkerhedshjælm falder til jorden og ruller i slowmotion, imens den anden hiver bukserne op så revnen og røvhårene ikke længre kan ses.

Det er en OM'er OM'ER OM'ER OM'ER!

Med venlig hilsen
Ieet

Ps. God weekend

HAHA Ieet :P

<< < 12 > >>
t