Flash?

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej.
Jeg har et problem.
Når jeg har lavet en flash side, og gemt den som .swf, og jeg åbner filen er skærmen bare hvid.
Når jeg højre klikker står der bare "movie not loaded".
Det er noget nyt den er begyndt på.
Har prøvet at geninstallere flash men uden held.
Nogen der hved hvad problemet skyldes?

Det er nok ikke Flash, men det script som du har til at loade swf'en, prøv at uploade det så man kan se.

Prøv at bruge det exakte script der kommer fra flash, sammen med AC_RunActiveContent.js, fordi jeg ved ikke hvordan du laver scriptet, men du skal være sikker på at bruge .js filen.

Indlæg senest redigeret d. 24.04.2008 08:27 af Bruger #11506
:D
Det er ikke til at lægge op på nettet :D
Det er bare når jeg skal åbne det på min com?

Hvis du trækker den direkte ind på browseren som en .swf uden et script-file eller .js file, så kan alt ske..

nej.
Oki :D
Jeg har lavet et flash document.
Jeg gemmer det på min computer som flash.swf
Jeg åbner det fra mit skrivebord og der kommer et program op der hedder noget med flash player 8.0 .
Men der er bare hvid skærm.

Jamen du skal åbne det html doc, der følger med dit SWF, prøv at sende det til mig eller lav en upload-link-ting jeg kan hente det med så skal jeg se om det virker eller no..

;)

http://cubu.dk/firkant.swf
her er der bare en ganske enkel firkant?

Nogen der kan se den?

Den står bare og loader, der sker ingenting. prøv at zippe den. læg lige FLA filen med.

Der er umiddelbart ikke noget galt med den, trykker du Publish eller export? du skal lave Publish og så trykke på den .html-fil der kommer ud af Flash, den anden fil .js-filen skal også følge med.

Indlæg senest redigeret d. 26.04.2008 00:53 af Bruger #11506
Tak. Så virker det :D

<< < 12 > >>
t