TBX og TB2k problem med TPanel

Tags:    delphi

Hej

Jeg er netop begyndt at benytte ToolBar 2000 og TBX med Theme't Office2003, hvilket ser ret fedt ud.

Jeg har dog et problem med at det lader til at TBX override'r mine baggrundsfarver på mine TPanel's. Hvordan kan jeg løse dette problem ?

/Anders



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

Jeg er netop begyndt at benytte ToolBar 2000 og TBX med Theme't Office2003, hvilket ser ret fedt ud.

Jeg har dog et problem med at det lader til at TBX override'r mine baggrundsfarver på mine TPanel's. Hvordan kan jeg løse dette problem ?

/Anders


Hej,

Jeg bruger selv TBX!
Dit problem forstår jeg ikke helt, måske kunne du uddybe det lidt mere?

Men alt efter hvad jeg har forstået så ændre TBX farverne på dine TPanels, hvilken er en mærkelig ting.
Du kunne evt. prøve og skifte farverne på dine TPanels i runtime.

Burde virke :)
Ellers, hvis jeg ikke har svaret på dit spørgsmål, så er det fordi jeg ikke helt forstod den!

Med venlig hilsen
Armen L.A.
EvoxSoft

[Redigeret d. 20/03-04 00:03:26 af Armen L.A.]



Hej


Jeg bruger selv TBX!
Dit problem forstår jeg ikke helt, måske kunne du uddybe det lidt mere?

Men alt efter hvad jeg har forstået så ændre TBX farverne på dine TPanels, hvilken er en mærkelig ting.
Du kunne evt. prøve og skifte farverne på dine TPanels i runtime.


Jeg havde sat farven på TPanel's for at lave en Outlook effekt på nogle af mine programmer. Ved brug af Delphi's indbyggede komponenter til Menu og værktøjslinier virker det fint.

Men når jeg bruger TBX bliver denne farve på TPanel's overstyret af det theme man har valgt.

/Anders

[Redigeret d. 22/03-04 13:20:02 af Anders Dahl Ovesen]



Hej


Jeg bruger selv TBX!
Dit problem forstår jeg ikke helt, måske kunne du uddybe det lidt mere?

Men alt efter hvad jeg har forstået så ændre TBX farverne på dine TPanels, hvilken er en mærkelig ting.
Du kunne evt. prøve og skifte farverne på dine TPanels i runtime.


Jeg havde sat farven på TPanel's for at lave en Outlook effekt på nogle af mine programmer. Ved brug af Delphi's indbyggede komponenter til Menu og værktøjslinier virker det fint.

Men når jeg bruger TBX bliver denne farve på TPanel's overstyret af det theme man har valgt.

/Anders

[Redigeret d. 22/03-04 13:20:02 af Anders Dahl Ovesen]


Kender desværre ikke til det her problem, men med min kendskab til TBX så ved jeg at den ikke styrer en TPanel's farver.

Mvh.
Armen L.A.
EvoxSoft



t