Bedøm mit design (igen :D)

Tags:    grafik webdesign

http://dicm.dk/dev/index.php
eller bare (hvis den første ikek virker)
http://dicm.dk/dev/

Siden er langt fra færdig. regner med 2-3 måneder endnu, men deisgnet skulle gerne bliver sådan hele vejen :)
Lavet på en 1440x900 og Mozilla firefox 3 BETA 5 Opløsning, men skulle se ok ud på en 1024x768

Programmer brugt:
Adobe Photoshop CS2 - Til grafik
Paint - TIl grafik
Alleycode HTML editor - Til HTML & PHP
Smart FTP - Til at overføre filer til websted
PHPmyadmin - Til at ligge Sql ind i databsen
Notesblok - Til HTML & PHP

Jeg vil kalde det et CMS men nogen er nok uenige med mig, da der ikke er bruger login. Det hele styres med PHP filer med password i. (se under velkommen nyheden) (Den er faktisk lavet for sjov, den nyhed :P )

Hvis i ser nogen fejl må i endelig sige til.

Indlæg senest redigeret d. 23.04.2008 00:04 af Bruger #11875
Jeg kan se på velkommen-nyheden, at koden er skrevet i iso-8859-1, men i koden står der, at det er UTF-8. Det giver fejl i tegnvisningen.

Jeg kan se på velkommen-nyheden, at koden er skrevet i iso-8859-1, men i koden står der, at det er UTF-8. Det giver fejl i tegnvisningen.

Ja jeg har haft lidt problemer med tegnsætning.
den virker og så begynder den at skrive underlige ting istedet for æ ø å

så ændre jeg lidt inge... så virker...
10 minutter senere gør den det igen, bare et andet sted..

Indlæg senest redigeret d. 23.04.2008 12:32 af Bruger #11875

Hej Kim,

Layoutet er da ganske fint. Meget traditionelt, men med mere spændende farver. Jeg ville dog være bange for at folk overså indholdet og istedet kun havde fokus på det skarpere Orange.

Jeg håber at der kommer til at være en forskel på funktionalitet tiltænkt menuen i højre og den i venstre side.

Overvej lidt mellemrum imellem de forskellige "sektioner" i venstre side.

Det er rigtig skidt at menuen i højre side forsvinder, hvis vinduet ikke har en hvis bæde - i hvert fald når kravet er at brosweren skal være SÅ bræd. Håber ikke ta der kommer til at være noget vigtigt i menuen til højre, eller den højre del af midten.

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Kim,

Layoutet er da ganske fint. Meget traditionelt, men med mere spændende farver. Jeg ville dog være bange for at folk overså indholdet og istedet kun havde fokus på det skarpere Orange.

Jeg håber at der kommer til at være en forskel på funktionalitet tiltænkt menuen i højre og den i venstre side.

Overvej lidt mellemrum imellem de forskellige "sektioner" i venstre side.

Det er rigtig skidt at menuen i højre side forsvinder, hvis vinduet ikke har en hvis bæde - i hvert fald når kravet er at brosweren skal være SÅ bræd. Håber ikke ta der kommer til at være noget vigtigt i menuen til højre, eller den højre del af midten.

Med venlig hilsen
Ieet

Farven bliver ændret til lsyblå, når den er færdig :D

Højre menu skal være til login og bruger ting... jeg ødelægger bare mine sider når jeg laver det, så det bliver det sidste :P

Mellemrum i sektionerne.
Har jeg prøvet at lave, men kunne ikke rigtig få CSS til at ligge den reklame ting under den anden. den bliver ved med at skrive den i den anden.

Forsvinder den...?
den forsvinder ikke her selvom jeg sætter skærmen til 1024x768.. der mangler en kant på ca 10px på grund af scrollen. prøver at finde ud af hvordan man laver det :)

fed kommentar jeppe.
så man lige kan se din side som eneste text...

Hej Kim,

Hvorfor spørger du om feedback på et layout hvor du har planer om at forandre farven?

Hvis du ikke kan lave mellemrum imellem sektionerne i venstre menubar, så opret et spørgsmål med det, hvis du gerne vil have det.

Ja, menuen forsvinder, meget hurtigt, når du gør vinduet mindre bredt end hvad du har designet efter. Det er noget juks ikke at tage højde som enten har en mindre skærm eller et mindre browservindue.
http://www.useit.com/alertbox/screen_resolution.html

Hvis du foretreækker at få kritik på det som du vil lave engang i fremtiden, så meget gerne:
"WOW! det lyder vildt nice! Jeg glæder mig til at se det."

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Kim,

Hvorfor spørger du om feedback på et layout hvor du har planer om at forandre farven?

Hvis du ikke kan lave mellemrum imellem sektionerne i venstre menubar, så opret et spørgsmål med det, hvis du gerne vil have det.

Ja, menuen forsvinder, meget hurtigt, når du gør vinduet mindre bredt end hvad du har designet efter. Det er noget juks ikke at tage højde som enten har en mindre skærm eller et mindre browservindue.
http://www.useit.com/alertbox/screen_resolution.html

Hvis du foretreækker at få kritik på det som du vil lave engang i fremtiden, så meget gerne:
"WOW! det lyder vildt nice! Jeg glæder mig til at se det."

Med venlig hilsen
Ieet

"Hvorfor spørger du om feedback på et layout hvor du har planer om at forandre farven?"
Besluttede mig først for at ændre farven efter jeg havde psotet siden i flere forums og alle har sagt ca. det samme som du sagde om farven.

"Ja, menuen forsvinder, meget hurtigt, når du gør vinduet mindre bredt end hvad du har designet efter. Det er noget juks ikke at tage højde som enten har en mindre skærm eller et mindre browservindue.
http://www.useit.com/alertbox/screen_resolution.html"
Den skulle gerne kunne vises på en 1024x768.. mindre så kan den slet ikke.

"Hvis du ikke kan lave mellemrum imellem sektionerne i venstre menubar, så opret et spørgsmål med det, hvis du gerne vil have det."
Det vil jeg da også gøre når jeg er færdig med mine scripts, men lige nu er det scripts som er det vigtigste.

"Hvis du foretreækker at få kritik på det som du vil lave engang i fremtiden, så meget gerne:
"WOW! det lyder vildt nice! Jeg glæder mig til at se det.""
Hm? hvad?

Indlæg senest redigeret d. 23.04.2008 14:40 af Bruger #11875

Hej Kim,

http://www.dicm.dk/cms/ er langt pænere.

Med venlig hilsen
Ieet

den har fået meget dårlige kommentare her på udvikleren.
så den gider jeg ikke rigtig at bruge.

Indlæg senest redigeret d. 23.04.2008 14:44 af Bruger #11875
t