Se dette her GLÆDER mig og jeg har sagt dette i årevis.
Linux er til SERVER Systemer og der kommer Linux også til sin RET og slår alt og alle med flere længder.
Glæder mig at Red Hat og Novell er af samme opfattelse, og at ide grundlaget fra Terminal Server og UNIX ikke er blevet opslugt af Open Source og gratis software intog på markedet.
Og af gratis versioner af Linux, så er Fedora Core, Ubuntu nok det som kommer aller tætest på Desktop systemer som Windows og MAC - og også dem som jeg vil spå størst fremtid, da de retter deres blik mod den novice Linux bruger. Ja, der er marked for Linux Desktop ligende milijøer Som Fedora og Ubuntu, men samlet set er Linux ufattelig bøvlet at bruge for en fuldstænding grøn, novice computer bruger der bare skal skrive et bre, tjekke e-mail, osv.
For dem af og som er pro/semi-pro brugere, konsulenter, m.m er LInux en helt anden boldgade, men det er i forhold til den novice bruger man skal bedømme er marked for om noget er egnet til dektop eller ej.
Du bliver VED med at påstå at Linux er utroligt bøvlet og andre underlige ting, når det angår at tjekke mail og surfe på nettet.
Forklar dig. Hvorfor er det så besværligt? Hvor ligger det bøvlede i at klikke på "Evolution Mail" ikonet for at tjekke mail, og på "Firefox Web Browser" ikonet for at surfe på nettet? Man behøves ikke engang INSTALLERE Linux for at få det til at virke.
Istedet for at sprede al den dårlige karma og FUD, så tag dog for helvede og spørg om de ting du har problemer med, istedet for at skræmme folk, der sagtens kunne blive glade for Linux, fra nogensinde at prøve det.
Jeg har ingen respekt for trolde af din slags.