WYSIWYG Script

Tags:    php

<< < 123 > >>
Som overskriften lyder..
WYSIWYG Script

Nogen der har et tutorial til hvordan man laver et?
vil ikke bruge de færdiglavede :)

Indlæg senest redigeret d. 21.04.2008 17:09 af Bruger #11875
Hvis du kigger under HTML / CSS, så er der faktisk en artikel række der fortæller hvordan man laver en sådan editor.

Må jeg spørge hvorfor du ikk vil bruge de færdiglavede?
Jeg bruger FCKEditor til alle mine CMS systemer, og da jeg har "outsourcede" den del af CMS systemet sikre jeg mig at mine kunder får det bedste resultat, så jeg kan ikk helt følge hvorfor du ikk vil bruge dem ;)

Nu ville jeg gerne have den i PHP / html... lidt derfor jeg lavede den i forum PHP.

Til Morten :P
Fordi jeg vil gerne kunne lave en selv på et tidspunkt uden brug at af tutorials.
Og hvis jeg så bare bruge de færdiglavde lære jeg det aldrig :)

derfor :)

Indlæg senest redigeret d. 21.04.2008 17:49 af Bruger #11875
PHP er et server sprog. Den laver derfor bare output i form a tekst og html til browseren.

Så hvis du vil lave en editor, så er det altså Javascript/HTML du skal have fat i ;)

PHP er et server sprog. Den laver derfor bare output i form a tekst og html til browseren.

Så hvis du vil lave en editor, så er det altså Javascript/HTML du skal have fat i ;)

Bruger HTMl til forms (ofc.)
og ligger de tind i databse. så der bruger jeg PHPen.
og om de kan laves i PHP / html ved jeg jo ikke, derfor jeg skulle bruge et tutorial til det :P

Men en der så har et tutorial til Javascript /html=?

Indlæg senest redigeret d. 21.04.2008 17:51 af Bruger #11875
Fordi jeg vil gerne kunne lave en selv på et tidspunkt uden brug at af tutorials.

Men hvorfor vil du gerne lære det? Der findes så mange gratis editors som har så mange features (og flere års forspring), så forstår jeg det bare ikk ;)

Men hvorfor vil du gerne lære det? Der findes så mange gratis editors som har så mange features (og flere års forspring), så forstår jeg det bare ikk ;)

For så kan jeg sige "Den har jeg lavet" :)

Bruger HTMl til forms (ofc.)
og ligger de tind i databse. så der bruger jeg PHPen.
og om de kan laves i PHP / html ved jeg jo ikke, derfor jeg skulle bruge et tutorial til det :P

Men en der så har et tutorial til Javascript /html=?

Selve editoren kan ikk laves i PHP (Output'en skal være Javascript). Du kan godt gemme indholdet i en database med php, men det gøres jo bare sådan her:
Fold kodeboks ind/udKode 

Fold kodeboks ind/udKode 

I know :P

<< < 123 > >>
t