Søren, Det absolut eneste problem med Microsoft er deres CEO Steve Ballmer... Manden er vitterlig GAL, skrup GAL. Så længe han sider der hvor han gør så er det begrænset hvad der sker af åbenheder hos Microsoft. Efter sigende så skulle en lang række ansatte hos Microsoft ha været i mod den måde Vista blev lanceret på, m.m blot fordi Ballmer trumfede nogen ting igennem. Han er også en af grundene til at Yahoo og Google kikker meget skævt til Microsoft, mere en så meget andet.
Kasper, jeg hved det. MEN, problemet er i dette tilfælde at Microsoft er kraftigt kritiseret fordi at mange server Vista som en gentagelse af ME - hvilket jeg ikke kan forstår da jeg selv har bruge MARRIDET ME!
XP er jo et glimrende styre system, og det var ikke svært at sælge XP til folk fordi det var et klart opgør med DOS baseret Windows. Der er anderledes med Vista, plus at licens betingelserne for Vista skure fælt i manges øjne og øre.
Jeg må så dog også sige at hvis man to og skiftede nogle af alle de gamle PC'er ud med nogen som var tidsvarende så de rent faktisk passer til Vista hardware messigt, så bliver oplevelsen en helt anden.
Men ja, til foreskel for Linux, så supportere Microsoft gamle systemer meget bedre og længre.
Indlæg senest redigeret d. 22.04.2008 00:28 af Bruger #11375