Flash Player virker ikke i IE

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hey

Som overskriften siger, kan jeg ikke få Adobe Flash Player til at fungere i Internet Explorer. Der er ingen problemer med Firefox. Problemet opstod vist, da jeg opdaterede Flash til version 9. Jeg har forsøgt at installere Playeren på mange forskellige måder, men uden held (Adobe's eget forslag er at afinstallere og installere igen. Men det virker altså ikke).

Måske er der nogen, der har haft samme problem?

11 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har tidligere haft det samme problem og jeg tror at jeg har løsningen på dit problem.

På min pc er der en sti der hedder
C:\\Windows\\System32\\Macromed\\Flash
hvis den ikke virker så er det fordi at du ikke har din windows mappe i "C drevet." Og så skal du bare lave det første bogstav om til det drev som du har din windows mappe i.
Når du så er inde i den mappe som hedder Flash skulle der meget gerne være en fil som hedder "FlashUtil9e" og der fra brute du godt kunne installere det så det virker i "Internet Explore"

Jeg håber at det var til at forstå.

Indlæg senest redigeret d. 21.04.2008 14:22 af Bruger #11597
Jeg har haft det samme issue, og det var pænt irriterende. Har du prøvet at slette flashcomponent (efter uninstall) i Internet Explorer? Det gør du i Internet indstillinger>programmer>adminitstrer tilføjelsesprogrammer.. og så hedder den shockwave.

Det mærkelige er at nå jeg så selv lavede noget i Flash og ikke satte den til at checke for version, så virkede det. Og der er MANGE ude på nettet der har haft samme problem. Så det er enten en bug i Flashplayer eller IE.

Jeg tror mit blev løst da jeg opdaterede både Flash og IE til nyeste nye..

Jeg lytter meget med i det her. Jeg samme problem. Jeg har personligt heller ikke mappen: C:\\Windows\\System32\\Macromed\\Flash
Køre i Xp eller Vista?

Har prøvet den løsning, og det virker desværre ikke (tjekkede lige en ekstra gang uden held).

Det hjalp desværre ikke at fjerne komponentet fra IE efter uninstall...

Jeg har desuden nyeste version af både IE og Flash Player.

Jeg kan kun se at jeg kører Flash ActiveX 9.0.115 i kontrolpanel / tilføjfjern programmer.
Jeg kører XP.
Jeg afinstallerede Flash og installerede den fra en standalone. og det virkede bare en dag. ingen forklaring.

ps jeg har den mappe, men stien ser sådan her ud:

C:\\WINDOWS\\system32\\Macromed\\Flash

og i den ligger der alverdens Flash-rod systemgøjl.

Indlæg senest redigeret d. 23.04.2008 20:18 af Bruger #11506
Hmm.. Det bliver mere og mere mærkeligt.
Jeg kan naturligvis ikke se film på YouTube, når Flash ikke virker, men jeg kan godt se film fra YouTube, når de er embedded på min egen hjemmeside (filMED.dk). Derudover kan jeg både se film direkte på Google Video, og når jeg embedder derfra.

Fatter intet :-S

PS. Jeg kan ikke se flashelementer på andre hjemmesider...

Har selv haft samme problem. Efter att have læst svar på din tråd gik jeg ind i C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash og klikkede på filen "FlashUtil9f". herefter opdaterede den sig selv og nu virker min Flash Player. jeg har i 3-4 uger nu næsten dagligt prøvet at få den til at fungerer uden held.

@ Jacob. Den metode har jeg prøvet mange gange, men det hjælper ikke. :S

Prøv at bruge denne uninstaller, der er åbenbart ikke mulighed for at gøre det manuelt.

http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_14157

derefter sus ind på Adobe og hent den nyeste installer.

<< < 12 > >>
t