PHP programmør/koder søges

Tags:    php

Hejsa.

Jeg er en ung mand, som er givet sig i kast med at udvikle en ny dating side til det danske marked.
Jeg har ingen faglig baggrund, men har lært mig selv en del indtil videre. Jeg har dog brug for en som kan finde ud af at kigge allerede oprettede .php og .tpl filer igennem, og hjælpe mig med at oprette diverse små ting som jeg gerne vil have lavet.

Jeg bruger et freeware system som hedder osdate, og jeg har så hentet en template som ikke 100% følger de templates som kommer med freewaren. Det er lavet til systemet, men udskiller sig på mange punkter.

Systemet er oprettet sådan, at jeg ikke selv kan tilføje f.eks. dankort/visa betalinger, men kun kan bruge paypal, så dette er et af tingene. En anden er, at jeg gerne ville have oprettet en fil som gør, at folk der betaler for at komme på forsiden, kommer det med det samme og bliver fjernet igen efter 24 timer.

Jeg kan som sagt ikke selv gøre det, men jeg vil tro at det er meget nemt for en som har forstand på det, da mange af filerne jo allerede er oprettet, og måske bare skal opdateres lidt eller ændres.

Håber der er en derude, som vil hjælpe mig med at kigge på det, og jeg vil selvfølgelig give flere nyttige oplysninger når du er fundet.

Her er siden: www.dateklubben.dk

Indlæg senest redigeret d. 19.04.2008 23:24 af Bruger #13640
2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg er på

Hej Christian,

Uhada, mon ikke du skulle betale en eller anden ?

Med venlig hilsen
Ieet

t