Kommentar System

Tags:    html css

Hej!

Jeg er ny herinde - oprettet for et par minutter siden.

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg skriver nyheder - men mest af alt skal vise videoer. Det er en mini serie jeg skal lave, hvor hvert afsnit vil sendes som en nyhed (Adressen til hjemmesiden er i min profil).

Jeg ville bare høre, om det er muligt at lave et kommentar system som html - hvor man efter hver nyhed kan indsætte html-koden, og et kommentarsystem for hver gang så bliver 'oprettet' ?

Det skal helst være sådan, så der står en tekst "Kommentarer" og når man trykker på den tekst, folder kommentarerne sig ud, så man kan se dem - og de andrer nyheder under, rykker længere ned, da kommentarerne jo kommer til at fylde lidt...

Er det muligt - og er der nogen der kan hjælpe mig, med at lave et enkelt kommentar system?

Indlæg senest redigeret d. 20.04.2008 18:15 af Bruger #13638
2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
dette er nok i det forkerte forum, da jeg stivler på at det kan gøres med HTML.
jeg kender ikke www.disqus.com, og jeg har dedsvære ikke tid til at kigge på det, men hvis du ikke kan bruge det vil jeg foreslå dig at lære enten PHP, eller ASP/.net, og måske få dig en SQL database (selvom det ikke er strengt nødvændigt).

Jeg havde ikke så meget tid til at sætte mig ind i det, men jeg håber at det har været til hjælp

Jeg har fundet frem til et eller andet system:

www.disqus.com - det skulle kunne lave kommentarsystemer... Hvis der er nogen der kener godt til det, hører jeg meget gerne fra jer!

t