synedit

Tags:    delphi

jeg kan ikke installer den jeg har delphi 7 personal edition

når jeg vælge install komponent og into new package

package til til synedit_D6.dpk

og trykke på og siger den unit name can't be null

man så vidte jeg kan se er der ikke en *.pas file i den mappe hvor synedit_D6.dpk ligger

hvad skal jeg gøre

HELP ASAP



4 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Den 17-03-04 14:17 skrev mikkel madsen følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
jeg kan ikke installer den jeg har delphi 7 personal edition

når jeg vælge install komponent og into new package

package til til synedit_D6.dpk

og trykke på og siger den unit name can't be null

man så vidte jeg kan se er der ikke en *.pas file i den mappe hvor synedit_D6.dpk ligger

hvad skal jeg gøre

HELP ASAP
-----------------------------------------------------------------------------
I stedet for synedit_D6.dpk skal du vælge synedit_D7.dpk, jeg har aldrig fået dette komponent til at du men håber jeg gør det engang :(

Mvh.
Kasper Nielsen

[Redigeret d. 17/03-04 17:54:27 af Kasper Nielsen]



Jeg har en dårlig nyhed til dig. Jeg har nemlig selv delphi 7 enter.... Og det er sådan at der er en fejl i programmet.
Du kan nemlig ikke installere nye kompomenter i delphi 7 enter.
Endu en ting er at du heller ikke kan lave 3D spil med OpenGL med denne version af delphi.
Jeg selv, spare op til at kunne købe delphi 6. Så jeg kan hente kompomenter + lave spil...





Theis F. Hinz (Shafh)
Theisf@stofanet.dk

I Fight For The FUTUR!!!,
eller sådan noget...

Det passer jo ikke?!?! :|
Man kan sagtens installere nye komponenter, og man kan sagtens udvikle OpenGL spil på.. Også 3D! ?
Men det er rigtigt at synedit ikke opfør sig ordenligt på delphi 7 ent. Det gør den ihvertfald ikke på de fleste... men man kan sagtens installere andre komponenter... Hvor har du fået det fra?
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



Jeg har en dårlig nyhed til dig. Jeg har nemlig selv delphi 7 enter.... Og det er sådan at der er en fejl i programmet.
Du kan nemlig ikke installere nye kompomenter i delphi 7 enter.
Endu en ting er at du heller ikke kan lave 3D spil med OpenGL med denne version af delphi.
Jeg selv, spare op til at kunne købe delphi 6. Så jeg kan hente kompomenter + lave spil...





Theis F. Hinz (Shafh)
Theisf@stofanet.dk

I Fight For The FUTUR!!!,
eller sådan noget...



Jeg har en dårlig nyhed til dig. Jeg har nemlig selv delphi 7 enter.... Og det er sådan at der er en fejl i programmet.
Du kan nemlig ikke installere nye kompomenter i delphi 7 enter.
Endu en ting er at du heller ikke kan lave 3D spil med OpenGL med denne version af delphi.
Jeg selv, spare op til at kunne købe delphi 6. Så jeg kan hente kompomenter + lave spil...





Theis F. Hinz (Shafh)
Theisf@stofanet.dk

I Fight For The FUTUR!!!,
eller sådan noget...
Det passer jo ikke?!?! :|
Man kan sagtens installere nye komponenter, og man kan sagtens udvikle OpenGL spil på.. Også 3D! ?
Men det er rigtigt at synedit ikke opfør sig ordenligt på delphi 7 ent. Det gør den ihvertfald ikke på de fleste... men man kan sagtens installere andre komponenter... Hvor har du fået det fra?
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959


jeg har ikke ent. men personal editions

jeg har valgte into new package og lavede en pack.dpk i d:\\pack

og jeg har taget alle de units fra source mappen til synedit hvor der stå noget med synedit... men når jeg så vil installer packen siger da at filer allerede eksister i dlurc og andre gange siger da at jeg skal bruge allow build dlurc.dpk men den ligge jo i de de mapper den søger i så hvad går jeg forkert ??????

HLÆJP MIG DEN DER HJÆLPER MIG BEDSTE FÅR ALLE UP'ERNE




t