Vista-udfordring kan sætte skub i desktop-Linux

Tags:    it-nyheder

<< < 123 > >>
Udfordringer i forhold til Vista og oplæring af brugere kan sætte skub i Linux på desktoppen, mener konsulentvirksomhed.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2107

Det jeg UDELUKKENDE kigger på lige nu, det er selve styresystemer og deres "funktioner" osv osv. Og der er dine venner simpelthen ikke en funktion i systemet.

At et system er kendt, er jo en fordel for alle systemer, og er individuelt for hver person. Og hvis nu du var blevet født ind i en familie der brugte Linux (fx) så ville det for dig være en fordel for Linux.

Det jeg UDELUKKENDE kigger på lige nu, det er selve styresystemer og deres "funktioner" osv osv. Og der er dine venner simpelthen ikke en funktion i systemet.

At et system er kendt, er jo en fordel for alle systemer, og er individuelt for hver person. Og hvis nu du var blevet født ind i en familie der brugte Linux (fx) så ville det for dig være en fordel for Linux.

Ja. Hvorfor kigger du udelukkende på styresystemet? Det er ikke det eneste vigtige....

Jamen når resten udelukkende er individuelt, er der ingen grund til at se på andet!

Jamen når resten udelukkende er individuelt, er der ingen grund til at se på andet!

Ikke noget "jamen" :P

Det er ikke blot mig der har det sådan her - jeg tror faktisk det giver et meget godt billede af den almindelige bruger. Så helt ligegyldigt er det jo ikke..

Anyways.. Har lige opdaget hvor ligegyldig den her diskussion er :S

<< < 123 > >>
t