Halløj kære udviklere, jeg er i fuld gang med at kode et clanwar system til ja, en clan. Jeg har fået scriptet til at fungere som det skal, og det virker også fuldt ud, undtagen en lille ting, man kan ikke redigere tilføjede clanwars, jeg har lavet en form der henter rows fra databasen, for en bestemt war, og det burde også virke fint. Jeg er rimelig sikker at problemet ligger i det php script den sender dataen igennem når det skal ind i databasen igen. Jeg har følgene kode for dette check:
$roundswon = $_POST["map1wins"] + $_POST["map2wins"] + $_POST["map3wins"];
$roundsloss = $_POST["map1loss"] + $_POST["map2loss"] + $_POST["map3loss"];
if ($roundswon > $roundsloss) {
$statuscalc = won;
}
elseif ($roundswon < $roundsloss) {
$statuscalc = lose;
}
elseif ($roundswon == $roundsloss) {
$statuscalc = draw;
}
$id = $_POST["id"];
$opponent = $_POST["opponent"];
$type = $_POST["type"];
$eventname = $_POST["eventname"];
$lineup = $_POST["lineup"];
$bestplayer = $_POST["bestplayer"];
$map1name = $_POST["map1name"];
$map1wins = $_POST["map1wins"];
$map1loss = $_POST["map1loss"];
$map2name = $_POST["map2name"];
$map2wins = $_POST["map2wins"];
$map2loss = $_POST["map2loss"];
$map3name = $_POST["map3name"];
$map3wins = $_POST["map3wins"];
$map3loss = $_POST["map3loss"];
$status = $statuscalc;
$result = "".$roundswon."-".$roundsloss."";
$date = $_POST["date"];
$query = "UPDATE `eye_wars` SET `opponent` = '$opponent', `type` = '$type', `eventname` = '$eventname', `lineup` = '$lineup', `bestplayer` = '$lineup', `map1name` = '$map1name', `map1wins` = '$map1wins', `map1loss` = '$map1loss', `map2name` = '$map1name', `map2wins` = '$map1wins', `map2loss` = '$map1loss', `map3name` = '$map1name', `map3wins` = '$map1wins', `map3loss` = '$map1loss', `status` = '$statuscalc', `result` = '$result' `date` = '$date' WHERE `id` = ".$id." LIMIT 1; ";
mysql_query($query);
echo "<meta http-equiv=\\"REFRESH\\" content=\\"0;url=./?side=admin\\">";
Og jeg har virkelig intet begreb om hvad der kan være galt med syntaxen, jeg håber i kan hjælpe mig på dette område