Har du problemer med at finde TRAFIK til hjemmesiden??

Tags:    grafik webdesign

Heyy I rigt lang til har jeg ledt efter søgemaskiner men nu har jeg fundet denne side: home3.inet.tele.dk/elgo/index.htm Her er mang søgemaskiner :O (Som Google, altavista, jubii)

Land ! Antal søgemaskiner.. :D

Danmark (81)
Norden (87)
Europa (69)
USA (98)
Internationalt (34)
Afrika (10)
Australien (11)
Asien (29)
Balkan (10)
Balticum (6)
Canada (20)
Mellemøsten (7)
Rusland (3)
Sydamerika (16)
Østeuropa (4)
Webringe (4)

-------------v---Web-shop søgemaskiner-----v------

Jeg Hjælp min far med at finde søgemaskiner så fandt jeg denne side der er ca. 30 web-shop søgemaskiner

M.v.h Carsten H
Www.c-free-games.webbyen.dk :);)

3 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu har alle søgemaskiner med respekt for sig selv, et antal crawlere der scanner tidligere optagelser for links til andre sites de kan optage i deres indeks.
Så er du først fundet i en søgemaskine kommer du med garanti også med i den næste.

På Google foretages op imod et to-cifret millardantal søgninger på en måned. http://www.comscore.com/press/release.asp?press=1802

Med andre ord, der er ingen grund til at sidde og tilføje sit site til søgemaskinernes indeks - det skal de nok selv klare. Hvis du vil sikre at et site får flere relevante besøg, skal du nok hellere spekulere i Google Adwords, som er noget der klart skal regnes med i marketingsbudgettet.

Google har også lanceret en søgemaskine til webshops: http://www.google.com/products

Indlæg senest redigeret d. 15.04.2008 01:34 af Bruger #10216
Det passer nu ikke helt Gnu.

Google og div. andre søgemaskiner, scanner nettet og finder automatisk hjemmesider - ja, men de "nyeste" finder også KUN hjemmesider af kvalitet.

Med kvalitet menes, Metatag, Botmessage, gode titler - og ikke mindst et unikt sitemap.

Har du ikke indregnet søgeoptimering i din opsætning af din hjemmeside - er det en god idé selv at tilføje sin side til samtlige.

** Jeg forstod samtidig i din tekst, at søgemaskinerne deler deres databaser med hinanden (links) ?

Det passer altså heller ikke !

Kenni metatags har INGENTING med søgeordnen at gøre, de fleste søgemaskiner ignorere dem bare... Ingen gang keywords gør noget. Gode titler? Nu kan google jo ikke forstå sprog, så det eneste den kan gøre i det tilfælde er at søge i teksten på siden efter samme streng...

t