Din mening om min hjemmeside

Tags:    grafik webdesign

Jeg har lavet mig denne hjemmeside : http://mentos.homepage.dk

og den syns jeg selv er rigtig fin ;)

Nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvad i syns om hjemmesiden som helhed, design, layout, hastighed for at vise siderne, font, font størrelse, billeder, farver, fejl, stavefejl, ja det hele.

Der er brugt CSS3 så den ser specielt godt ud i Safari og Mozilla.

Hvis i holder musen over billeder der hvor der står "Lidt sjov" ude til venstre skulle der gerne kommer et større billede oppe i højre side... Hvad syns i om det ?

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Den er rigtig fin som du siger. Der er lige et par småændringer jeg ville lave.

1. Logoet holder ikke, det signalerer noget helt andet end turboræs, prøv at se logo på det firmaer der laver scootere.. døm selv.

2. Skriften som er overskriften er samme størrelse som kategorier, dvs at du bør nok sætte skriften lidt ned på fx "aprilla" og den række

3. Jeg synes du skal slette "lidt sjov" den signalerer det er useriøst og helt uden for emnet, hvis det er "lidt sjov" så lad det i det mindste være lidt scootersjov (nogen der kører sjovt eller lign. En fisker med katte? nej.. sorry).

4. Jeg synes du har lavet nogen kanone kategorier, en søgefunktion fx "vandkøling" ville være optimalt!.

5. Jeg mangler lidt en knap til "hovedmenu" ser godt den hedder "scootere", men det er jo sådan set main.

ellers kanon iniativ, rigtig gode info på scooter og alle de rigtige info og links!

held og lykke med designet :-)

Jeg syntes at den er rigtig god.
Men efter min mening syntes jeg måske at der skal være lidt mere farve på siden, den kan godt blive lidt kedelig at kigge på efter noget tid, men jeg kan stadig godt lide at den er meget enkel :)

Men ellers super godt job

Svar til Peters indlæg :

1. Logoet holder ikke, det signalerer noget helt andet end turboræs, prøv at se logo på det firmaer der laver scootere.. døm selv.

Ja det villa være fedt med et super logo men jeg har ikke de gode billed programmer og er ikke så kreativ med billeder. Ved ikke lige hvordan men jeg må finde på noget jeg har bare ik nogen gode ideer nu.

2. Skriften som er overskriften er samme størrelse som kategorier, dvs at du bør nok sætte skriften lidt ned på fx "aprilla" og den række

Det er hermed gjort :pirat: kan godt se nu at det er da smartest man bliver blind når man har set det samme i lang tid.

3. Jeg synes du skal slette "lidt sjov" den signalerer det er useriøst og helt uden for emnet, hvis det er "lidt sjov" så lad det i det mindste være lidt scootersjov (nogen der kører sjovt eller lign. En fisker med katte? nej.. sorry).

I starten var det også nogen scootere relateret billeder, det var sådan en ting jeg ville opdatere ret tit så jeg løb tør for sjove scooter billeder. Hey jeg kan altså godt li katte men okay jeg må lige finde nogen sjove scootere billeder eller bruge nogen jeg har brugt. jeg syns det meget godt med lidt sjov også for at vise at der sker altså noget på siden sådan er det folk der kommer igen kan se der er blevet ændret noget.

4. Jeg synes du har lavet nogen kanone kategorier, en søgefunktion fx "vandkøling" ville være optimalt!.

Takker. søge funktion uha det ved jeg sku ikke lige hvordan jeg laver, ja ku godt se det ville være smart men jeg kan ikke tænke mig til at man kan gøre det alene i html css og javascript eller kan man ? Jeg har skrevet perl men det kræver at mit websted har de programmer det ved jeg sku ik om de har det lyder svært med en søgefunktion.

5. Jeg mangler lidt en knap til "hovedmenu" ser godt den hedder "scootere", men det er jo sådan set main.

Jeg har tænkt på at kalde den øverste "Scootere" link for forside er det det du mener ?
Jeg har egentligt aldrig lavet en forside det har bare altid være scootere.html fordi det var den første side jeg lavede.

ellers kanon iniativ, rigtig gode info på scooter og alle de rigtige info og links!

Mange tak der :O) det da dejlig og hører jeg håber da også der nogen derude som kan bruge den måske hvis de skal købe en ny scootere eller finde noget info på den de har.

held og lykke med designet :-)

David den spiller nu, den "sjov" er blevet god. Det er sqda et fedt billede af en sammenbygning.
Anyway, yes det var det med "scootere" jeg mente som forside.

Men du kan måske bede nogen om at lave en header til dig? folk gør de utroligste ting for point.. fx her er et jeg lige har banket sammen. (de er bare lige billeder fra Aprillas pressemateriale men det plejer at være "ok", når det er til fan-sites). http://www.idad.dk/billeder/scootersheader.png

Men siden spiller max, den skal nok blive megapopulær..

Cool tak for logoet det har jeg sat på nu.
Har du lavet det i photoshop ?
Jeg gad godt og have det program men det vist dyrt.

Min hjemmside adresse mentos.homepage.dk har ikke virker i en del timer nu men i kan også bruge den direkte adresse

http://users.cybercity.dk/~dsl458963

Det den samme side.

Lidt mere farve siger du okay det må jeg se at gører noget ved... blå og hvid er vist blevet dækket...

Er det fordi der ikke er nok eller de farver som er der kedelige ?

Jeg finder paletten frem.

Tak for de søde ord det fedt.

Indlæg senest redigeret d. 14.04.2008 00:43 af Bruger #13010
Argh damn it nu gav jeg point også blev tråden lukket står der. det var jo ik meningen nå men jeg håber folk kommer herind alligevel.

Hvad kan man egentligt bruge de point til ?

Du kan jo bare lige lave lidt om på siden og lave en ny tråd. så kan folk komme ind og snakke om den alligevel, men de plejer at være gode til at sige noget, hvis de har noget at sige..

Jeg siger selv tak for point. Jamen point kan bruges til at stille spørgsmål hvis man lige sidder og er i knibe med noget. Det er sq virkelig noget værd.

t