Søger medarbejder til at starte 3dchat

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hey ...
Jeg har set mange har sendt forum tråde om hvordan man laver 3dchat jeg er squ også nysgerrig og ville også igang med at lave en 3dchat jeg kan lidt her er det jeg kan:

PHP
ASP
html
dhtml
xhtml
mysql

Nogen der kan hjælpe mig med hvor man kan lærer at lave en 3dchat ligesom 3dbyen eller noget lignende hvor man lærer det via læs artikel bog eller noget og er du en der vil slå dig sammen så kontakt mig lige :D
Mvh lasse

Nej det ved jeg men er der ikk en bog hvor man kan lærer at lave 2dchat fra ?

Hej Lasse,

Nej. I hvert fald ikke som jeg kender.

Hvis du vil lære at programmere, så kan du spørge her. Ønakser du at andre skal programmere for dig, er det en god ide at betale.

Linket som jeg gav til et pong spil lærer dig grundlæggende 2D programmering. Du må selv benytte principperne til at lave en 2D Chat - jeg gav dig enda ogsp en skridt for skridt udviklings drejebog.

Lav det i ActionScript og Flash og enten køb nogle guides til de 2, eller find dem online.

Med venlig hilsen
Ieet

Indlæg senest redigeret d. 11.04.2008 22:56 af Bruger #12836
okay tror jeg dropper det -.-

Det skal lige siges at 3dbyen ikke er lavet i flash, men php og ajax :)

jeg kunne tænke mig at lave en 3d chat/virtual chat. med nogen jeg kan lidt i php og c# og er også ok i visual basic. jeg kunne godt være med til at desgine meget. og med mange ideer.

hilsen

Det skal lige siges at 3dbyen ikke er lavet i flash, men php og ajax :)

Om noget er den vel lavet i php (html, css) og javascript. Ajax er ikke et programmeringssprog, men en programmeringsteknik der består af en kombination af javascript og et serversidesprog / en serversidedatabase.

Indlæg senest redigeret d. 02.07.2012 22:59 af Bruger #17081
Hvorfor ikke lave det i HTML og JavaScript ?
Det er noget mere fremtidssikkert end Flash. Plugins (såsom Flash og Java) er på vej ud.

Isometrisk 3D kan fint laves med simple HTML elementer, og vil man lidt mere, kan Canvas elementet gøre resten.

hvorfor genoplive en tråd fra 2008 :/

<< < 12 > >>
t