Hjælp til hvordan jeg skal lave et program

Tags:    delphi

Hej udd.
Jeg har skrevet en forum lige for 5 min. siden. De bække handler om at jeg har en idee. Men er det muligt.
Programmet er muligvis lidt åndt, men jeg vil kun lave det for sjov.
Der er et program vor det er muligt at skrive en mail adresse, og så en besked lige som et mail program. Men når det skal drille skal det være muligt at gå ind i en editbox og sige at den skal sende beskeden 100 eller 10000 gange. (altså så mailen går ned).
Den er ånd. Men jeg vil da aldig finde på at gøre sådan noget.
Programmet begøver ikke at sende det for selve programmet, men kan godt være noget med at den åbne outlook og sender derfra. Men alt skal styres derfra.
Jeg kan ikke installere kompomenter på min version af delphi. Da jeg ejer delphi 7 enterprice. Så er der enlig et kompoment i paletten der kan arbejde med nettet?
Og da jeg stadig er en noob vil jeg da spørre om det er muligt.
Der skal sikkert bruges en løkke.

Giv gerne et par kode stumper. Og jeg kraver en del da jeg har udlovet en del up. Og jeg har ikke så mange mere :-)



Nå men på forhånd tak.


Theis F. Hinz (Shafh)

I Fight For The FUTUR!!!,
eller sådan noget...



37 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
"Antal mails: Her skriver jeg hvor mange mail jeg vil have jeg skal sende." Ja det er rigtigt!


someone@mail.dk: Her skriver jeg addressen på ham der skal spammes.
Nej der skriuver du hvem det skal ligne mailen kommer fra!

Adresse: Her skriver jeg en server adresse den skal sende fra: eks. kunne den være som denne der stod i din read me fil:
hej@besked.com. Men skal det eksempel være hotmail's vis jeg vil spamme en mail fra en mail der har hotmail?
Her eskriver du hvem der skal bombes!


enme og besked forstår jeg.

OG så skal man bare trykke på Bomb.

Ja det er rigtigt


Windows er verdens beste trojan!



Det var et svar :o

Mvh Dennis L



Det du vil lave er altså en mailbomber!
Kigger lige på det. Vender tilbage om lidt! Du skal vel nok bruge indykomponenterne og en "repeat until" løkke


Windows er verdens beste trojan!



OK har lavet en lille eksempel men skal lige rette en fejl! Den skulle sende 5 mails til mig. Jeg nåede at stoppe den efter den havde sendt 15!



Windows er verdens beste trojan!



OK har lavet en lille eksempel men skal lige rette en fejl! Den skulle sende 5 mails til mig. Jeg nåede at stoppe den efter den havde sendt 15!




Du mener den skulle sende 50 mails. Kan du give eksemplerne fra dig?

Og bare for du ved det. Jeg vil kun gøre det for at udvikle som det udvikleren.dk kalder det. Gør det altså kun da jeg vil prøve om løkkerne (som jeg lige fik til at virke) virkede i større kode eks.


Nå men det kompoment kender jeg ikke, så vis du gider lave at skrive hvor den ligger i paletten, og om hvordan jg laver den i grove træk.

I Fight For The FUTUR!!!,
eller sådan noget...



Hvis du har Delphi 7 Enterprise, burde du også have INDY komponenter. Brug INDY Client : IdSMTP

Fold kodeboks ind/udKode 




Med venlig hilsen
Dennis Lauritzen

P.S. Den virker ganske glimrende :)



[Redigeret d. 16/03-04 02:33:58 af Dennis Lauritzen]



Hvor ligger det kompoment i paletten? Altså vilken fane. Og hvad gør den?. Det er væl ikke en hel bombe men en del?


Men det lyder godt



Fight For The FUTUR!!!,
eller sådan noget...



Hej deco...
Jeg har taget dit råd og åbnet det i notesblock. Men jeg er nyskerig. Der står under types (som der altid gør) hvilke kompomenter der er blevet brugt. De står her nede:


TForm1 = class(TForm)
Button1: TButton;
edEmne: TEdit;
Besked: TMemo;
edAdresse: TEdit;
Msg: TIdMessage;
Smtp: TIdSMTP;
edFra: TEdit;
edMails: TEdit;
Label1: TLabel;
procedure Button1Click(Sender: TObject);


Den første er formen, som selvfølgelig skal står der, så en knab. Det er klart. Og en editbox, en memo, en edit igen.
Men så kommer der et par kompomenter jeg ikke kender Tidmessage med navnet msg. Hvad er det for en? Og i hvilken fane står de i?
Neden under SMTP.

Ja hvor ligger Msg: TIdMessage; og Smtp: TIdSMTP; hene?
altså i hviken fane?



I Fight For The FUTUR!!!,
eller sådan noget...



Svar gerne hurtigt. For snart skal jeg noget.
Altså når du komme om ind!!!



Tror jeg har fundet idmessage. under indy....


I Fight For The FUTUR!!!,
eller sådan noget...



t