Hej udviklere (:
Jeg har et lille problem som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Jeg er ved at lave et stemmesystem til en nominering på min skole. jeg har været ved at lave en kode ud fra en anden kode og nu er der ingen ting der dur,
Her er den originale kode som jeg har systemet fra:
<html>
<head>
<title>Fur Rideklub kontakt main</title>
<LINK REL=stylesheet HREF="typostyle.css" TYPE="text/css">
</head>
<body bgcolor="#a3ccf8" TOPMARGIN="15" LEFTMARGIN="0" RIGHTMARGIN="0" MARGINWIDTH="0" MARGINHEIGHT="0">
<center>
<form action="http://scripts.wannafind.dk/form2mail.asp" method="POST">
<table>
<tr><td class="text1">Skriv din besked her:</td></tr>
<tr><td colspan="2" class="text1"><textarea name="tekst" rows="10" cols="50"></textarea></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="text1"> </td></tr>
<tr><td width="200" class="text1" align="right">Navn</td><td><input type="text" size="25" name="navn"><td></tr>
<!--
<tr><td width="200" class="text1" align="right">Adresse</td><td><input type="text" size="25" name="adresse"></td></tr>
<tr><td width="200" class="text1" align="right">Postnummer</td><td><input type="text" size="4" name="postnr"></td></tr>
<tr><td width="200" class="text1" align="right">By</td><td><input type="text" size="25" name="by"></td></tr>
-->
<tr><td width="200" class="text1" align="right">E-mail-adresse</td><td><input type="text" size="25" name="mail"></td></tr>
<!--
<tr><td width="200" class="text1" align="right">Fødselsdag - dag måned år</td><td><input type="text" size="4" name="fodselsdag"></td></tr>
-->
<tr><td align="right" class="text1">
<input type="submit" value="Send"></td><td class="text1"><input type="reset" value="Slet alt"></td></tr>
<tr><td width="200" align="right">
<INPUT type="hidden" name="recipient" value="INDSET DIN EGEN MAIL">
<INPUT type="hidden" name="fromaddress" value="INDSET DIN EGEN MAIL">
<INPUT type="hidden" name="subject" value="Fur Rideklub - kontakt">
<INPUT type="hidden" name="redirect" value="http://www.furrideklub.dk/knt_main_2.htm">
<INPUT type="hidden" name="orderby" value="navn,mail,tekst">
</form>
</td><td class="text1"> </td></tr>
<tr><td colspan="2" class="text1"> </td></tr>
<tr><td colspan="2" class="text1"><b><i>For personer under 16 år:</i></b></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="text1">Fur Rideklub gør dig opmærksom på, at du skal have dine forældres<br> tilladelse, før du indsender oplysninger om dig selv.</td></tr>
</table>
</center>
</body>
</html>
Og her er min kode så:
<html>
<head>
<title>NOMINERINGER - 9.x ~ Glyngøre Skole | Rasmus Skov - www.creative-webdesign.dk </title>
<script type="text/javascript">
function OneVote(check1,check2)
{
if(check1.checked == '')
{
document.getElementById(check2).disabled='';
}
else
{
document.getElementById(check2).disabled='disabled';
}
}
</script>
</head>
<body>
<form action="http://scripts.wannafind.dk/form2mail.asp" method="post">
<table>
<tr>
<td>
<strong>Årets hotte Dreng:</strong>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="200" class="text1" align="left">Anders</td>
<td><input type="checkbox" name="hottedreng" value="Anders" id="hotdreng_1" onclick="OneVote(this, 'hotdreng_2')" /></td>
</tr>
<tr>
<td width="200" class="text1" align="left">Rasmus</td>
<td><input type="checkbox" name="hottedreng" value="Rasmus" id="hotdreng_2" onclick="OneVote(this, 'hotdreng_1')" /></td>
<td width="200" class="text1" align="left"></td>
</tr>
<tr>
<td>
<center><hr /></center>
</td>
</tr>
<tr>
<td><strong>Årets hotte pige</strong></td>
<tr>
<td width="200" class="text1" align="left">Manja</td>
<td><input type="checkbox" name="hottepige" value="Manja" id="hotpige_1" onclick="OneVote(this, 'hotpige_2')" /></td>
</tr>
<tr>
<td width="200" class="text1" align="left">Louise</td>
<td><input type="checkbox" name="hottepige" value="Louise" id="hotpige_2" onclick="OneVote(this, 'hotpige_1')" /></td>
</tr>
<tr>
<td>
<strong>
Anti-spam:
</strong>
</td>
<td>
1 + 1 = <input name="check" type="text" size="4" class="formen" /></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2" align="right"></td>
</tr>
</table>
<input type="submit" value="Send"></td>
<INPUT type="hidden" name="recipient" value="INDSET DIN EGEN MAIL">
<INPUT type="hidden" name="fromaddress" value="INDSET DIN EGEN MAIL">
<INPUT type="hidden" name="subject" value="Glyngøre Skole - Nomineringer">
<INPUT type="hidden" name="redirect" value="http://www.creative-webdesign.dk">
<INPUT type="hidden" name="orderby" value="Andres,Rasmus,_________,Manja,Louise">
</form>
</body>
systemet fungere sådan at man kan afkrydse en box når man har gjort det og trykker send, bliver der sendt en email til mig, problemet er så at der gerne skulle stå noget i den mail, men det gør der ikke, håber en af jer kan fixe den, hvis i kan har jeg et problem mere. for sådan som koden er nu kan man stemme flere gange jeg vil gerne have at man kun kan stemme en gang pr. 'IP addresse.
Jeg ved godt det er meget jeg beder om men håber der er nogle der vil hjælpe.
Ps. hvis en af jer vil lave et stemmesystem fra bunden der ligner dette gratis vil jeg være meget intraseret!
- Rasmus
håber i kan hjelpe mig
Indlæg senest redigeret d. 09.04.2008 17:26 af Bruger #12694