Hjælp til min kode

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Hej udviklere (:

Jeg har et lille problem som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Jeg er ved at lave et stemmesystem til en nominering på min skole. jeg har været ved at lave en kode ud fra en anden kode og nu er der ingen ting der dur,

Her er den originale kode som jeg har systemet fra:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og her er min kode så:

Fold kodeboks ind/udKode 

systemet fungere sådan at man kan afkrydse en box når man har gjort det og trykker send, bliver der sendt en email til mig, problemet er så at der gerne skulle stå noget i den mail, men det gør der ikke, håber en af jer kan fixe den, hvis i kan har jeg et problem mere. for sådan som koden er nu kan man stemme flere gange jeg vil gerne have at man kun kan stemme en gang pr. 'IP addresse.

Jeg ved godt det er meget jeg beder om men håber der er nogle der vil hjælpe.

Ps. hvis en af jer vil lave et stemmesystem fra bunden der ligner dette gratis vil jeg være meget intraseret! :)

- Rasmus

håber i kan hjelpe mig

Indlæg senest redigeret d. 09.04.2008 17:26 af Bruger #12694
Du har glemt at starte din formular med <form> og ville nok gå over til noget ASP/PHP hvis du skal bruge sådan nogle "avancerede" funktioner;), men noget godt formuleret JavaScript kunne nok også gøre det;):D.

Hehe, nu er jeg ikke lige den bedste til både java og PHP ^^

Vil du kunne fixe koden evt? (:

Indlæg senest redigeret d. 09.04.2008 18:44 af Bruger #12694
Du burde nemt kunne downloade en kode/script der laver en afstemning.

PS:
både java og PHP ^^

:OFy Java og JavaScript er bestemt ikke det samme:roll::lol:;)

Hehe, jeg skammer mig ( :

Jeg har fået det til at virke nu, det eneste jeg mangler er at man kun kan stemme en gang, kan du lave det?

Indlæg senest redigeret d. 09.04.2008 19:13 af Bruger #12694
log deres ip og check når de besøger siden om de har stemt, hvis de har så gør noget hvis de ikke har vis afstemning

Den fik jeg ikke helt,

Prøv at søge på nogle relevante søgeord på google som f.eks.
"ip logging in javascript";)

Hvordan fik du det til at virke?

Eller PHP:
http://forum.tufat.com/showthread.php?t=20917

Dette er en glimrende guide til at logge ip´s og i log filen kan du jo bare lave noget javascript der smider ipérne over i dit afstemnings dokument.

hmm,
nu forholder det sig sådan at jeg aldrig har lavet en side med bare lidt PHP før, hehe. så ved slet ikke hvordan jeg skal sætte det op..

Hvis du gider vil du så ikke sætte det ind i denne kode?

Fold kodeboks ind/udKode 

-rasmus

<< < 12 > >>
t