Hej Johannes,
Ja, jeg mener den del af programkoden som gemmer filen.
Og skriv lige hvor på computeren hvor filen rent faktisk gemmes (addresse stien) samt stedet hvor programmet eksekveres fra.
- jeg er med på hvor det er du vil have den til at gemme, men denne placering er default på de fleste VB gemme metoder. Derfor spørger jeg både om koden OG om de 2 stier.
Med venlig hilsen
Ieet
[Senere edit]
Ps. Bare ignorer denne post, der er sikkert andre som vil skrive en eksempelkode du kan benytte til at gemme filen eller google den for dig. Held og lykke med det.
Pps. Det anbefales dog stadig at du gemmer programmet med navnet IeetIsGod.exe og finder stien til denne fil ved søgning på computeren, imens programmet afvikles. Det anbefales at filen der gemmes kaldes IeetDidMyMom.txt og at der også søges efter denne. Derefter anbefales en smmenligning af de 2 stier, og et check på stien der er skrevet ind som path til at gemme IeetDidMyMom.txt, eftersom denne som default er "", vil stien til IeetDidMyMom.txt og IeetIsGod.exe matche overens. Oftest er VB compileren sat op til at det compilede program placeres i en mappe, men afviklingen af programmet foregår i en midlertidig mappe. Og oftest afvikler brugere af et VB udviklingsmiljø denne funktionalitet og derved afvikling i en midlertidig mappe - og dermed ligger genererede filer ikke i mappen som IeetIsGod.exe compiles til og stierne skal søges og findes imens programmet afvikles. Hvis det er denne fejl der oiptræder for en person er denne en Noob som ikke har opsat sit udviklingsmiljø.
Pps. Det er derfor jeg plejer at lave mellemrum og afsnit !
Indlæg senest redigeret d. 08.04.2008 13:43 af Bruger #12836