Hej Simon,
Hvis du vil have en meny til at stå oveni et billede, så få dem i det mindste til at blende sammen og få det til at fremså naturligt og ikke som en beton-klods i et kunstværk.
Og hvad sker der lige for mellemrummet under billedet inden "hovedteksten" kommer ?
Nåja, og så bør du skydes hvis du på et professionelt websted starter med "Velkommen til...". Det er de færreste websteder hvor at du ikke er velkommen. KOM TIL SAGEN.
"Velkommen til..." er glimrende hvis du skriver om om Simon Friis hjem, kat og kærligheds-bregne - men hvis det er et personligt site til dine venner hvor du deler ud om din bregnes trivsel skal du sløjfe al kritikken jeg lige er kommet med. Så er det fint.
Opsætningen er, udover mellemrum og menuen i billedet ganske neutralt og fint. Det virker, vil ikke forstyre og vil være glæmt igen når browseren lukkes. Som alle websteder der ikke prøver at sælge på en "følelse".
Med venlig hilsen
Ieet
Ps. Beklager bashingen hvis det var et personligt site om privat liv. I sådan tilfælde er det uber nice, men jeg savner et billede af din kat Anders. Anders er bare for nusser!!!
Pps. Hvis du siger at det også er min opløsning der giver det grimme mellemrum, så tænk opå at der sikkert er mange brugere der ikek lige har deres browser vindue stående i en speciel størrelse altid. Og at din side skal kunne ses af så mange som muligt.
Indlæg senest redigeret d. 07.04.2008 15:43 af Bruger #12836